تشییع پیکر پنجمین شهید مدافع سلامت لرستان
کد خبر: 4014327
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

تشییع پیکر پنجمین شهید مدافع سلامت لرستان

پیکر شهیده بهارک رشیدی که پنجمین شهید عرصه سلامت در استان لرستان است در کوهدشت تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر پنجمین شهید مدافع سلامت لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر شهیده مدافع سلامت بهارک رشیدی، پنجمین شهید سلامت استان لرستان امروز، ۲۷ آبان با حضور همکاران و مردم قدرشناس کوهدشت در بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت تشییع شد.

این پرستار کوهدشتی در مراکز درمانی شهر کرمانشاه به‌دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در گذشت و امروز در زادگاهش کوهدشت به خاک سپرده شد که در ابن راستا حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«انالله و انا الیه راجعون

شکوه و سربلندی ملت ایران مرهون مجاهدت دلیرانی است که در مکتب انسان‌ساز ، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردان و زنانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوت‌گاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

عروج ملکوتی شهیده جامعه سلامت فقيده سعيده بهارک رشيدی(ره) را به خانواده این شهید بزرگوار، دوستان و هم‌سنگرانش تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و غفران و رحمت الهی را برایشان مسئلت می‌نمایم.

باشد که با همت و تدبیر مسئولین مرتبط، اقدامات لازم جهت اجرای واکسیناسیون کادر درمان و نیازمندان تسریع گردد تا آلام و مصائب جامعه پزشکی کاهش یابد.»

انتهای پیام
captcha