برگزاری مسابقه کتابخوانی شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان
کد خبر: 4013464
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با محوریت زندگینامه و خاطرات جوان مؤمن انقلابی شهید مدافع حرم عباس دانشگر در سمنان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی دیابی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان امروز 24 آبان در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از هشت آبان آغاز و تا 30 آبان ماه ادامه دارد و برندگان این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در هفته بسیج تجلیل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه کتاب «آخرین نماز در حلب» نام کتابی است که در آن خاطرات و زندگینامه جوان مؤمن انقلابی سمنان شهید مدافع حرم عباس دانشگر در آن به رشته تحریر در آمده متذکر شد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09384988837 تماس بگیرند.

دیابی با اشاره به اینکه جوایزی نظیر 2 کمک هزینه پنج میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس، 10 کارت هدیه یک‌میلیون ریالی، 10 کارت هدیه 500 هزار ریالی و ده‌ها جوایز فرهنگی دیگر برای برندگان این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی؛ این مسابقه به همت و همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، پایگاه مقاومت بسیج الزهرا (س)، مسجد و مجتمع فرهنگی الغدیر، معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه سمنان، پایگاه شهید عباس دانشگر، پایگاه حضرت آمنه (س) سمنان، پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) سمنان و قرارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha