مسابقه مجازی کتابخوانی «انسان 250 ساله» برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4012777
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
در دورود؛

مسابقه مجازی کتابخوانی «انسان 250 ساله» برگزار می‏‌شود

مسابقه مجازی کتابخوانی از کتاب «انسان 250 ساله» به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت مرکز فضای مجازی بسیج ناحیه سپاه دورود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

مسابقه سراسری مجازی کتابخوانی «انسان 250 ساله» به گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود، به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه مجازی کتابخوانی از کتاب «انسان 250 ساله» به همت مرکز فضای مجازی بسیج ناحیه سپاه دورود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود برگزار می‎شود.

دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه که موضوع آن سه فصل اول کتاب انسان 250 ساله تعیین شده است، شرکت کنند که نحوه شرکت در این مسابقه این است که 15 سؤال از سه فصل اول کتاب طراحی شده که شرکت‌کنندکان باید در زمان 45 دقیقه به سؤالات مربوطه پاسخ دهند.

زمان مسابقه 20 آبان‌ تا یکم آذرماه سال جاری با مراجعه به لینک مسابقه به نشانی https://survey.porsline.ir/s/aaJDmDB اعلام شده است و به نفرات اول تا چهارم کارت هدیه اعطا می‎شود.

انتهای پیام
captcha