رتبه سوم حوزه هنری لرستان در موسیقی و نمایش
کد خبر: 4008204
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
رئیس سابق حوزه هنری لرستان خبر داد:

رتبه سوم حوزه هنری لرستان در موسیقی و نمایش

رئیس سابق حوزه هنری لرستان با اشاره به پیشتازی حوزه هنری لرستان در بخش‌های موسیقی و نمایش، گفت: تعداد ۲۴ فیلم توسط حوزه هنری استان تولید و در شبکه شما پخش شد.

محمد کرم‌اللهی رئیس سابق حوزه هنری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد کرم‌اللهی، رئیس سابق حوزه هنری لرستان، امروز، چهارم آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان لرستان، اظهار کرد: لرستان، سرزمین یادها و خاطره‌های به یادماندنی است که نباید آنان را دفن کرد بلکه باید این گنجینه ارزشمند را با استفاده از هنر انقلاب حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت‌های نامطلوب در دوره‌های تاریخی موجب عقب ماندن استان لرستان شده است، افزود: لرستان در عرصه فرهنگ و هنر جایگاه بلندی دارد.

کرم‌اللهی با اشاره به اینکه بیان و مستند کردن دلاوری‌ها و رشادت‌های لرستان که شهدایی چون شهیدان سعیدی‌ها، نورالحسینی‌ها، دلفان‌ها، آزادبخت‌ها، بیرانوندها و پاپی‌ها نمونه آن است می‌تواند به طرح تکمیل تاریخ انقلاب کمک شایانی کند.

رئیس سابق حوزه هنری استان لرستان با بیان اینکه با وجود نقش مؤثر لرستان در انقلاب، ولی بالندگی در نقطه به نقطه استان وجود ندارد، ادامه داد: گاهاً برای پیشبرد یک کار فرهنگی یا هنری برای جبهه انقلاب هزاران مشکل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کارهای مغفول مانده در حوزه فرهنگ به قدری زیاد است که اگر دستگاهای فرهنگی بخواهند کار کنند تا ده‌ها سال سوژه برای آنان وجود دارد، افزود: حوزه هنری استان لرستان در عرصه نمایش، انیمیشن و موسیقی جز سه استان اول در کشور است.

کرم‌اللهی در خاتمه ریشه مهاجرت هنرمندان لرستان به استان‌های دیگر را مدیریت‌های نادرست در حوزه فرهنگ دانست و گفت: ۲۴ برنامه توسط حوزه هنری لرستان ساخته و در شبکه استانی و شبکه شما پخش شد.

انتهای پیام
captcha