نوگرایی و به‌روز شدن؛ ویژگی هنر انقلاب
کد خبر: 4008179
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
رئیس حوزه هنری کشور مطرح کرد:

نوگرایی و به‌روز شدن؛ ویژگی هنر انقلاب

رئیس حوزه هنری کشور به‌روز شدن و نوگرایی را ویژگی هنر انقلاب دانست و گفت: حوزه هنری خود را پرچم‌دار و پیش‌رو ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی انقلاب است.

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری کشور، امروز، چهارم آبان‌ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان لرستان با اشاره به جایگاه ویژه هنرمندان استان لرستان در سطح کشور، اظهار کرد: نمونه بارز هنرمندان استان لرستان مهرداد اوستا است.

وی با اشاره به اینکه تلاش و کوشش مهرداد اوستا در راستای هنر انقلاب او را به شخصیتی متمایز تبدیل کرده بود، افزود: مهرداد اوستا، هنرگردان میدان هنر انقلاب بود که مسائل انقلاب را به‌درستی درک می‌کرد و متناظر با آن راهکارهای خلاقانه ارائه می‌کرد.

دادمان با تأکید بر اینکه وقتی از هنر انقلاب صحبت می‌کنیم، اشاره به یک زمان خاص نیست بلکه هنر انقلاب یک باور و یک حقیقت است، اضافه کرد: هنر انقلاب هر روز تجدید می‌شود و این نو به نو شدن و امتداد یافتن روح انقلاب که همانا توحید و عدالت است، ویژگی همیشگی هنر انقلاب است‌.

رئیس حوزه هنری کشور نوگرایی و به‌روز شدن را ویژگی هنر انقلاب دانست و با اشاره به جایگاه ویژه حوزه هنری لرستان، گفت: در دوران نوین و فصل جدید، فعالیت‌های حوزه هنری، باید با الهام‌گیری از هنرمندانی چون مهرداد اوستاها باشد.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری یک پایگاه تماماً حزب‌الهی است، ادامه داد: حرکت در مسیر هنر انقلاب، خط حرکتی حوزه هنری است و به آن افتخار می‌کند. حوزه هنری انقلاب باید خود را پرچم‌دار و پیش‌رو ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی انقلاب می‌داند از طرفی فعالیت‌ها در حوزه ادبیات پایداری از سوی رهبر معظم انقلاب به حوزه هنری ابلاغ شده است و همین امر وظیفه ما را چند برابر می‌کند.

انتهای پیام
captcha