مشارکت 872 لرستانی در جشنواره قرآنی «رسول مهربانی»
کد خبر: 4007861
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد:

مشارکت 872 لرستانی در جشنواره قرآنی «رسول مهربانی»

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از شرکت 872 نفر در جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» خبر داد و گفت: در این جشنواره قرآنی 40 نفر برگزیده و از آنها تجلیل شد.

مشارکت 872 نفر در جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» در لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فراخوان جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» که مهرماه امسال در لرستان منتشر شد، اظهار کرد: جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» با محوریت سوره فتح و در چهار بخش تلاوت تحقیق، حفظ، شعر، نقاشی و رسانه برگزار شد.

وی افزود: با فراخوان این جشنواره 872 نفر از هفت استان کشور از جمله لرستان، شیراز، گلستان، البرز و... مشارکت داشتند که از بین آنها 40 نفر برگزیده و به‌مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام طی مراسمی از آنها تقدیر شد.

جعفرپور با اشاره به اینکه این جشنواره به‌مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) به‌صورت مجازی برگزار شد که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم، گفت: بخش‌های نقاشی، شعر و رسانه جشنواره قرآنی رسول مهربانی با محوریت پیامبر(ص) در آیینه قرآن و روایات برگزار شد.

انتهای پیام
captcha