۱۰۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی لرستان به زوج‌های نیازمند اهدا شد
کد خبر: 4007554
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
به مناسبت هفته وحدت؛

۱۰۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی لرستان به زوج‌های نیازمند اهدا شد

مسئول بسیج سازندگی با اشاره به اهدای صد سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی لرستان به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام، افزود: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم اساسی زندگی برای زوج‌های نیازمند است. دامه دارد.

۱۰۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی لرستان به زوج‌های نیازمند اهدا شدبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی لرستان، شنبه، یکم آبان در مراسم توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند لرستانی به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، اظهار کرد:  امروز رزمایش کمک مومنانه، تهیه و اهدا جهیزیه، در راستای سلسله برنامه‌های رزمایش‌های کمک مومنانه از سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

وی یکی از خدمات بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان را اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند برشمرد و گفت: تا قبل از رزمایش امروز ۹۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان لرستانی که مشکلات اقتصادی داشتند، اهدا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تاکید بر اینکه در این مرحله که به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام اجرا شد، تعداد ۱۰۰ سرویس جهیزیه کامل با شناسایی نواحی مقاومت بسیج در شهرستان‌ها و بعد از پیگیری از قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تهیه شده است، خاطرنشان کرد: جهیزیه‌ها شامل پنج قلم اساسی به ارزش ۲۰ میلیون تومان است و مضاف بر این به هر کدام از زوج‌ها سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه توسط بسیج سازندگی لرستان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌های مردمی از شهرستان‌ها جمع‌آوری شده و تا پایان سال چند مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود، به طبخ و توزیع یک میلیون و ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۹۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد توسط بسیج سازندگی لرستان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان یادآور شد: در هفته بسیج، پایان مراحل احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که توسط بسیج سازندگی از سال ۹۷ آغاز شده است را اعلام می‌کنیم.

وی احداث ۲۱ کیلومتر کانال کشاورزی در ۱۷ روستای استان را گوشه‌ای از خدمات گروه‌های جهادی لرستان دانست و گفت: تا پایان کرونا و هر زمان که مردم نیاز داشته باشند ارائه این خدمات ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha