افتخار حضور ۱۱ هزار حافظ و ۸ هزار قاری در نزاجا
کد خبر: 4007296
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
امیرسرتیپ حیدری خبر داد:

افتخار حضور ۱۱ هزار حافظ و ۸ هزار قاری در نزاجا

فرمانده نیروی زمینی آجا در آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات خانواده‌ها و بانوان شاغل این نیرو گفت: افتخار حضور ۱۱ هزار حافظ اجزای مختلف قرآن و هشت هزار قاری مسلط به علم قرائت را در این نیرو داریم.

امیرسرتیپ کیومرث حیدریبه گزارش خبرنگار ایکنا، امیرسرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نزاجا امروز، اول آبان‌ماه در آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات خانواده‌ها و بانوان شاغل آجا گفت: خدا را شاکریم که تا این لحظه از نعمت حیات و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولی امر مسلمین برخورداریم.

وی ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: همواره زبان بنده زبان شکر به درگاه خداوند است و این را از قرآن و تربیت قرآنی در محضر آیات آن فرا گرفته‌ام. بنده از کلاس چهارم ابتدایی با روحانیت مأنوس بوده‌ام و همواره خدا را بابت آن نیز شاکرم.

حیدری با اشاره به آیه ابتدایی سوره مبارکه حمد، اضافه کرد: به برکت آیه اهدنا الصراط المستقیم، خدا را شاکریم که صراط مستقیم در بین ما مفقود نیست و به تعبیر قرآن کریم، صراط مسقیم در زمان خود، پیامبر اکرم(ص) است و در زمان ائمه اطهار(ع)، این امامان همام، نماد مجسم صراط مستقیم بودند و امروز ولایت فقیه، نماد مجسم صراط مستقیم است.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی اصول فرماندهی را بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری قرار دادیم.

حیدری افزود: بنده فرماندهی نیرویی را عهده‌دار هستم که افتخار حضور ۱۱ هزار حافظ اجزای مختلف قرآن را دارد و هشت هزار قاری، مسلط به علم قرائت در این نیرو فعال هستند که مجدد از این بابت خدا را شکر می‌گویم. همچنین هزار نفر در این نیرو هستند که در رشته مفاهیم و تفسیر شرکت کرده‌اند و این تعداد در این آیین تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha