مروری بر زندگی شهید حجت‌الله معارفی در طرح «هر هفته با یک شهید»
کد خبر: 4007262
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

مروری بر زندگی شهید حجت‌الله معارفی در طرح «هر هفته با یک شهید»

طرح «هر هفته با یک شهید» که روزهای شنبه اجرا می‏‎شود این هفته به معرفی شهید حجت‌الله معارفی از شهدای استان لرستان پرداخته است.

مروری بر زندگی شهید حجت‌الله معارفی در طرح «هر هفته با یک شهید»به گزارش ایکنا از لرستان، به همت سازمان بسیج رسانه استان لرستان، روزهای شنبه هر هفته در قالب طرح «هر هفته با یک شهید» یکی از شهدای این استان معرفی می‏‌شود که در شنبه هفته جاری به معرفی شهید حجت‌الله معارفی از شهدای استان لرستان پرداخته شده است و تاکنون در قالب این طرح 66 شهید از شهدای استان لرستان معرفی شده‌اند.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید حجت‌الله معارفی

«بسم الله الرحمن الرحیم

پس از عرض سلام سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

باری اگر از حال اینجانب بخواهید بحمدالله خوبم. خدمت برادر عزیزم سلام و دعا می‌رسانم پدر و مادر مهربانم در این نامه چند کلمه‌ای به‌عنوان وصیت برای شما می‌نویسم، چون قرار است به زودی حمله به دشمن را آغاز کنیم که احتمالاً اگر در این حمله شهید شدم وصیت خود را کرده باشم.

دعا کنید تا در این راه مقدس شهید شوم شما باید افتخار کنید که چنین فرزندی را به اسلام تحویل می‌دهید.

مادرم بدان که تنها من نیستم بلکه هزاران هزار پاسدار و بسیجی و سرباز شهید می‌شوند و به یاران حسین(ع) می‌پیوندند.از شما پدر و مادر عزیزم و خواهرانم می‌خواهم که امام عزیز و نمازجمعه را فراموش نکنید شهادت من باعث سربلندی شماست و شما باید خیلی خوشحال باشید زیرا ما همه عاشقان حسین(ع) این علاقه و آرزو را داریم که در این راه مقدس شهید بشویم.

امام خمینی را فراموش نکنید و برای شهادت من دعا کنید و اگر من و دیگران به جبهه‌ها نرویم و از آب و خاک انقلاب اسلامی‌مان دفاع نکنیم پس که می‌خواهد دفاع کند؟ اگر دفاع نکنیم خارجی‌ها می‌آیند آب و خاک ما را می‌گیرند و خانواده‌ها و عزیزان‌مان را می‌کشند و نابود می‌کنند.

پس باید بجنگیم تا نگذاریم به داخل کشورمان بیایند مادرجان قربان آن رنج‌هایی که پای من کشیدی. من هرگز رنج‌های شما را فراموش نمی‌کنم مادرجان نمی‌دانم به چه زبانی عذر‌خواهی بخواهم از شما! می‌خواهم مرا حلال کنید و مادرجان اگر من را دوست دارید ناراحت نباشید و شما می‌دانید در پیش خدا چه‌قدر ثواب می‌کنید و این راهی است که خداوند پیش روی  تمام انسان‌ها گذاشته است و ما باید از این امتحان روسفید باشیم.

مادرجان تو را به خدا یک لحظه ناراحت نباش. خیال نکن مرگ من به هدر می‌رود، خوشحال باشی و افتخار کنی مادرجان و پدرجان و برادران و خواهران گرامی و بهتر از جانم وصیت من به شما این است که هیچ گونه ناراحتی و خیالی برای من نکنید شما همگی مرا حلال کنید و به خواهرم و عمویم و همه بچه‌ها و تمام فامیل بگویید مرا حلال کنند.

پدر و مادرم ناراحت نباشید و گریه نکنید. وصیتم برای همه هم‌وطنان عزیز این است که هیچ‌وقت جبهه‌ها و امام عزیز را ترک نکنید و مسجدها را خالی نگذارید. زیرا مسجد سنگر شما مسلمانان است و برای حفظ انقلاب اسلامی همگی شما باید این وظیفه الهی را انجام دهید.»

انتهای پیام
captcha