محفل قرآنی در منطقه سوم نبوت برگزار شد + عکس
کد خبر: 4007237
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

محفل قرآنی در منطقه سوم نبوت برگزار شد + عکس

محفل انس و تدبر در قرآن در آستانه میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.

ناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش کنارک در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: محفل انس و تدبر در قرآن کریم در آستانه ولادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با حضور مسئولان لشکری و کشوری اهل‌ سنت و شیعه شهرستان‌های کنارک و چابهار و همچنین خانواده‌های کوی‌های سازمانی در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک شهید مولایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه محفل فوق با تلاوت ناوبان‌سوم رضا فرجی از قاریان منطقه سوم نبوت نداجا آغاز شد، ادامه داد: سپس حجت‌الاسلام نجاتی‌نژاد، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی منطقه سوم به بیان نکاتی درباره لزوم وحدت شیعه و اهل سنت و تلاش‌های دشمنان برای از بین بردن وحدت اسلامی و تقابل با مسلمانان و تلاش برای خنثی کردن این توطئه‌ها، پرداخت.

ملایی اضافه کرد: در این مراسم برادر چاکرزهی از قاریان و حافظان اهل‌سنت به تلاوت قرآن و سپس حمیدالدین یوسفی، فرماندار شهرستان کنارک به سخنرانی پرداخت و بر وحدت و کنار هم بودن برای رسیدن به آبادانی و پیشرفت در منطقه، تأکید کرد. اجرای سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی و تجلیل از وی با اعطای هدیه، اجرای تواشیح و همخوانی با عنوان یا محمد(ص) از سوی فرزندان قرآنی منطقه، ابتهال‌خوانی حافظ محمد، از قاریان اهل سنت از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha