۵ عنوان کتاب در بروجرد رونمایی شد
کد خبر: 4006959
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

۵ عنوان کتاب در بروجرد رونمایی شد

به مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفرصادق(ع) نشست ادبی «بر بال عشق» در بروجرد برگزار و طی آن از پنج عنوان کتاب نویسندگان بروجردی رونمایی شد.

۵ عنوان کتاب در بروجرد رونمایی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، در نشست ادبی «بر بال عشق» که به‌مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور جمعی از شاعران برجسته بروجرد در سالن نشست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، از پنج عنوان کتاب هنرمندان این شهرستان رونمایی شد.

در این برنامه که به همت دفتر شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری صدای پای صبح به مدیریت وحید اشجع و مؤسسه فرهنگی و هنری صدای سخن بروجرد به مدیریت رضا روزگر  برگزار شد، شاعران جوان و پیشکسوت بروجرد اشعار خود را در قالب‌های گوناگون به مناسبت این ایام برای حضار قرائت نمودند.

در این مراسم کتاب‌های شاعران بروجرد که توسط انتشارات کلهری و امتیاز چاپ شده‌اند با عناوین «لبخند ناتمام» نوشته صدیقه میرزایی، «از قلمرو شعر کلاسیک تا قلمرو شعر نو» نوشته رضا روزگر، «نقطه ضعف» نوشته مجتبی خرسندی، «دریایی از خاک» نوشته حسین فرهادی و «دختری که او می‌شناخت» نوشته نازنین بیرانوند رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha