اجرای طرح «طبیب دوار» در مناطق محروم لرستان
کد خبر: 4006945
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

اجرای طرح «طبیب دوار» در مناطق محروم لرستان

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان لرستان از اجرای طرح «طبیب دوار» در روستاهای منطقه محروم شاهیوند شهرستان چگنی خبر داد.

اجرای طرح «طبیب دوار» در مناطق محروم لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر لرستان، امروز، ۲۹ مهر در آیین رونمایی از طرح «طبیب دوار» جمعیت هلال‌احمر که در منطقه شاهیوند برگزار شد، اظهار کرد: در طرح طبیب دوار بسته‌های فرهنگی، لوازم‌التحریر، مواد و لوازم بهداشتی در منطقه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه رونمایی از طرح که به مناسبت هفته وحدت اجرایی شد موجب شادی و نشاط جامعه روستایی می‌شود، تصریح کرد: شناسایی مشکلات، ظرفیت‌ها و استعدادهای روستائیان از دیگر اهداف اجرای طرح «طبیب دوار» است.

منصوری راه‌اندازی تیم‌های سیار بهداشتی درمانی را از دیگر بخش‌های اجرای طرح طبیب دوار در روستاهای با ضریب محرومیت بالا دانست و با اشاره به اجرای فعالیت‌های تبلیغی در قالب این طرح، گفت: با اجرای طرح «طبیب دوار» علاوه بر پاسخ‌گویی به سوالات شرعی، زمینه تقویت ارتباط مردم و روحانیون فراهم می‌شود این در حالی‌است که شیوع ویروس کرونا برخی از فعالیت‌های تبلیغی را تحت‌الشعاع قرار داد.

انتهای پیام
captcha