بهره‌مندی ۲۳۰ هزار لرستانی از خدمات کمیته امداد لرستان
کد خبر: 4006484
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد:

بهره‌مندی ۲۳۰ هزار لرستانی از خدمات کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه ۵۷ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان در سال‌جاری مصوب شده است، افزود: ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان هستند.

بهره مندی ۲۳۰ هزار لرستانی از خدمات کمیته امدادبه گزارش ایکنا به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز، ۲۷ مهر در جلسه ستاد اشتغال مددجویان لرستان، اظهار کرد: در سال‌جاری سه هزار و ۹۵۷ نفر به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا شرکت در وبینار از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه ۵۷ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد لرستان مصوب شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۲۳ نفر از فرزندان تحت پوشش این نهاد از طریق مراکز کاریابی استان مشغول به‌کار شدند و تا پایان سال پنج هزار و ۵۰۰ طرح آموزشی برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌آموزی مددجویان کمیته امداد لرستان اجرایی خواهد شد.

شیخ‌پور با بیان اینکه ماموریت نهاد کمیته امداد از بخش حمایتی صرف گذشته است، افزود: امروزه توقف در کمیته امداد به واسطه منابع و امکاناتی که در اختیار مددجویان تحت حمایت‌ گذاشته می‌شود خیلی کوتاه شده و توانمندسازی سرعت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تاکید بر اینکه خط سیر اشتغال در کمیته امداد اثرگذار و منحصر به‌فرد است‌، گفت: هیچ‌ دستگاهی مانند کمیته امداد در کشور نیست که پس از استعدادسنجی برحسب علاقه فرد، مهارت‌ها را آموزش و برای ایجاد زمینه اشتغال، تسهیلات ارائه دهد.

وی از ایجاد ۱۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان هستند.

انتهای پیام
captcha