امپراتوری شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی + فیلم
کد خبر: 4003701
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

امپراتوری شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی + فیلم

شبکه‌های اجتماعی کارکردهای متعددی دارند که شناخت بیشتر آنها می‌تواند در استفاده بهتر از آنها کمک کند.

امپراتوری شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی + فیلم

به گزارش ایکنا، با شنیدن واژه شبکه‌های اجتماعی در ذهن ما تصویر چند شبکه ارتباطی نقش می‌بندد ولی کارکرد و کاربرد این شبکه‌ها گسترده‌تر است. باهم با انواع شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شویم.

شبکه‌های اجتماعی کامل، پلتفرم‌هایی هستند که کمک می‌کنند عکس، فیلم، متن، موسیقی و سایر رسانه‌ها را با دیگران در این نوع شبکه به اشتراک بگذاریم، گروه ایجاد کنیم و با بقیه گپ ‌وگفت خودمانی یا کاری داشته باشیم.

شبکه‌های اجتماعی بررسی که کاربران می‌توانند تحلیل‌ها و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند مانند گردشگری، رستوران گردی یا استفاده از محصول. 

شبکه‌های اجتماعی بحث و گفت‌وگو از دیگر شبکه‌هایی است که در این مدل خاص شاهد گپ‌‌وگفت تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تری هستیم. اگرچه در ایران این شبکه‌ها چندان مرسوم نیستند، ولی در دنیا از محبوبیت زیادی برخوردارند.

شبکه‌های اجتماعی اقتصادی از شبکه‌هایی هستند که امروزه رونق و محبوبیت زیادی دارند و امکان خرید و فروش را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهند. 

فراموش نکنیم که با دانش و شناخت بیشتر از توانایی هر ابزاری می‌توانیم استفاده بهتری از آن ببریم. 

همچنین، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کلیپ‌هایی با موضوع فضای مجازی و سواد رسانه‌ای کرده است که در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام
captcha