معلمان؛ پیشگام در بیداری اسلامی آزادی‌خواهان جهان
کد خبر: 4000840
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

معلمان؛ پیشگام در بیداری اسلامی آزادی‌خواهان جهان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با حماسه معلمان و دانش‌آموزان الگوی بیداری اسلامی در جهان شده است، اظهار کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که مردم کشورها به تأسی از انقلاب اسلامی ایران بر علیه دشمنان و متجاوزان می‌ایستند.

الگوگیری آزادی‌خواهان از انقلاب/ معلمان؛ پیشگام بیداری اسلامیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، امروز، ششم مهرماه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شاهد آموزش و پرورش استان لرستان که در دبیرستان شاهد خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: ما موظف هستیم یاد ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و بیش از ۲۰۰ هزار شهید که در دفاع مقدس جان خود را فدا کردند، گرامی بداریم.

وی با اشاره به اینکه فقدان یک نفر هم برای ما تلخ است ولی این شهادت‌ها و رشادت‌ها کام زورگویان عالم را تلخ‌تر می‌کند، افزود: دشمنان در همان ابتدای انقلاب با آشوب، تحریم و تقویت ضدانقلاب مردم را در فشار قرار دادند و در نهایت جنگ هشت ساله تحمیلی را بر ما تحمیل کردند.

شاهرخی با یادآوری اینکه حماسه‌ای که دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان شهید با حضور خود در جبهه آفریدند موجب بیداری اسلامی شد، به پیشگامی معلمان در بیداری اسلامی آزادی‌خواهان جهان اشاره و ادامه داد: امروز مشاهده می‌کنیم که مردم کشورها به تأسی از انقلاب اسلامی ایران بر علیه دشمنان و متجاوزان می‌ایستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به نقش محوری استان لرستان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بخشی از پل ۱۴ کیلومتری شناور بر روی اروند که در دوران دفاع مقدس ساخته شده بود در شرکت ماشین‌سازی لرستان ساخته شد و این امر نشان از کار مبتنی بر علم و دانش رزمندگان اسلام بود.

وی بر لزوم الگوگیری نسل جوان از الگوهای دفاع مقدس تأکید کرد و یادآور شد: امروز دانش‌آموزان در المپیادها و مسابقات علمی جهانی با علم و دانش خود پرچم کشور را به اهتزار درمی‌آورند.

انتهای پیام
captcha