آمار جان‌باختگان کرونایی لرستان به ۲۴۶۴ افزایش یافت
کد خبر: 4000500
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

آمار جان‌باختگان کرونایی لرستان به ۲۴۶۴ افزایش یافت

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فوت شش بیمار کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در لرستان، گفت: آمار قربانیان کرونا در لرستان به دو هزار و ۴۶۴ نفر افزایش یافت. فوت ۶ بیمار کرونایی در لرستان / آمار جان‌باختگان به

آمار جان‌باختگان کرونایی لرستان به ۲۴۶۴ افزایش یافتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، پنجم مهر در تشریح وضعیت کرونا در لرستان با اشاره به فوت ۶ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان، گفت: در این مدت همچنیین ۳۸۸ بیمار کرونایی شناسایی شد.

وی با بیان اینکه با فوت ۶ بیمار جدید کرونایی آمار قربانیان کرونا در لرستان به دو هزار و ۴۶۴ نفر افزایش یافت، افزود: با شناسایی ۳۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا جمع مبتلایان به کرونا در لرستان به ۱۸۲ هزار و ۱۴۷ نفر رسید.

کوشکی با اشاره به اینکه ۶۸۲ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰ شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی و شهرستان رومشکان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

وی گفت: از حدود یک میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت بالای ۱۸ سال در لرستان یک میلیون و ۵۰ هزار نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و واکسیناسیون ۶۰ هزار دانش‌آموز بالای ۱۵ سال هم در استان شروع شده است.

انتهای پیام
captcha