برگزاری سوگواره عکس «جاماندگان اربعین» در الیگودرز
کد خبر: 4000258
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

برگزاری سوگواره عکس «جاماندگان اربعین» در الیگودرز

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز سوگواره عکس «جاماندگان اربعین» شامل عکس‌های دوربینی یا موبایلی از زوایای مختلف پیاده‌روی اربعین در الیگودرز را برگزار می‏‌کند.

برگزاری سوگواره عکس «جاماندگان اربعین» در الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس  و همزمان با پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان الیگودرز، سوگواره عکس «جاماندگان اربعین» به‌ همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و با همکاری مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ این شهرستان برگزار می‎شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عکس‌های دوربینی یا موبایلی خود از زوایای مختلف پیاده‌روی اربعین که روز دوشنبه، پنجم مهرماه، همزمان با اربعین حسینی، ساعت 9 از میدان آزادگان تا میدان امام حسین(ع) الیگودرز برگزار می‌شود، در این برنامه شرکت کنند.

موضوع عکس‎ها باید راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در الیگودرز باشد، هر شرکت‎کننده مجاز به ارسال سه عکس است و علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می‎توانند تا ششم مهرماه عکس‌های خود را جهت شرکت در مسابقه با ذکر مشخصات کامل و شماره همراه، به‎صورت فایل به شماره واتساپ 09360760033 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha