مروری بر زندگی شهید «جهانبخش گودرزی» در طرح «هر هفته با یک شهید»
کد خبر: 3999857
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

مروری بر زندگی شهید «جهانبخش گودرزی» در طرح «هر هفته با یک شهید»

طرح «هر هفته با یک شهید» که روزهای شنبه اجرا می‏‎شود این هفته به معرفی شهید جهانبخش گودرزی از شهدای استان لرستان پرداخته است.

مروری بر زندگی شهید «جهانبخش گودرزی» در طرح «هر هفته با یک شهید»به گزارش ایکنا از لرستان، به همت سازمان بسیج رسانه استان لرستان هر هفته روزهای شنبه در قالب طرح «هر هفته با یک شهید» یکی از شهدای استان لرستان معرفی می‏‌شود که در شنبه هفته جاری به معرفی شهید جهانبخش گودرزی پرداخته شده است و تاکنون در قالب این طرح 63 شهید از شهدای استان لرستان معرفی شده‌اند.

شهیدجهانبخش گودرزی، 29 شهریور سال 1346 در روستای ونایی از توابع شهرستان بروجرد به دنیا آمد، تا اول راهنمایی درس خواند. سپس به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت. روحانی بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم خرداد سال 65، در حاج‌عمران توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید جهان‌بخش گودرزی

با دورود و سلام به پیشگاه مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب بر حقش امام امت و پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی كفر در جهان به این‌ وسیله اینجانب جهانبخش گودرزی همچون آرزویی كه داشتم رسیدم و از خدای بزرگ می‌خواهم كه این بنده گناهكار را ببخشد. پدر جان تا كوچک بودم شما را خیلی اذیت كردم و حال كه بزرگ شده‌ام شما در غم من می‌سوزید.

پدر جان زمانی‌ كه اسلام در خطر باشد ما باید مال و جان خود را فدای اسلام كنیم و از مادرم می‌خواهم كه مرا حلال كند چون‌ خیلی برای من زحمت كشیده است، چه‌قدر شب‌ها نخوابیده تا مرا بزرگ كرده و از شما می‌خواهم هرگاه خواستید گریه كنید برای شهیدان اول برای من گریه كنید چون‌ كه حسین سیدالشهدا است و سرور شهیدان است. پیامی كه برای برادرانم دارم این است البته من خیلی کوچک‌تر از آن هستم كه بخواهم برای شما پیامی بفرستم، برادران عزیز بیایید و جبهه‌ها را پُر كنید الان موقع امتحان است چون‌كه یكی‌از فروع دین ما جهاد است و ما باید بیاییم و در راه اسلام جهاد كنیم و جان خود را فدا كنیم.

برادران چه مردنی بهتر از شهادت در راه خداست. به خدا قسم بهترین مرگ شهادت در راه خدا است اول و آخر ما باید بمیریم اما بهترین مرگ شهادت است و از خواهران عزیز می‌خواهم كه در پشت جبهه فرزندان خوبی برای اسلام تربیت كنند و راه و رسم اسلام را به آنها یاد دهند و از شما برادران و خواهران می‌خواهم كه برای امام عزیزمان دعا كنید و پشت جبهه‌ها را حفظ كنید تا این منافقین كور دل نابود شوند.

انتهای پیام
captcha