عدالت اجتماعی از مسیر نفی تبعیض می‌گذرد
کد خبر: 3999091
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

عدالت اجتماعی از مسیر نفی تبعیض می‌گذرد

نماینده ولی‌‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی از مسیر نفی تبعیض می‌گذرد، گفت: قوانینی که به فساد دامن می‌زنند حذف و در مقابل قوانین ضد فساد وضع شوند.

عدالت اجتماعی از مسیر نفی تبعیض می‌گذردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز، ۳۰ شهریور در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس و اربعین حسینی، اظهار کرد: روز‌های سخت و دشوار دفاع مقدس و عبور از فراز و نشیب‌های آن زمان باید مرور شود.

وی دفاع مقدس را از مقاطع ارزشمند انقلاب با نقش‌آفرینی رهبر انقلاب و رزمندگان و خانواد‌ه‌های آنان دانست و گفت: امام راحل به‌عنوان کانون و نقطه متمرکزی که کثرت مؤمنان را حول وحدت رهبری می‌کرد، توانست با جان‌فشانی مردم و نیروهای مسلح، رژیم بعث و استکبار جهانی حامیان آن را شکست داده و آنان را از کار خود پشیمان کرد.

شاهرخی با بیان اینکه بنا بر آیات قرآن کسانی ‌جان خود را در راه خدا فدا می‌کنند، با خدای خود معامله کرده‌اند و در این معامله، فروشنده مؤمنان، خریدار خداوند است، تصریح کرد: در جنگ نابرابر تحمیلی توانستیم عزت و شرافت کشور را حفظ کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در سال ۱۲۰۶ سردمداران آن زمان نتوانستند خاک میهن را حفظ کنند و در آن سال قرارداد ترکمن‌چای منعقد شد، ادامه داد: در جنگ دوم‌ جهانی کشور ما مورد تاخت و تاز ابرقدرت‌ها بود و حاکمان نتوانستند عزت و افتخار ملت را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس استکبار جهانی سرافکنده شد، بر لزوم تجزیه و تحلیل علمی دوران دفاع مقدس در ابعاد مختلف تأکید کرد و گفت: زیبایی‌های دفاع مقدس به شکل هنرمندانه و ماندگار منتقل شود.

شاهرخی با یادآوری اینکه در شرایط کنونی کار برای جبهه انقلاب فراهم شده باید با وحدت و همدلی برای رسیدن به اهداف شهدا و خانواده‌های شهدا تلاش کنیم، افزود: اصول دوازده‌گانه ریاست جمهوری در راستای مقابله با فساد با دقت تمام در مأموریت‌ها اجرا شود تا بتوانیم به اهداف متعالی برسیم چراکه این دولت شروع خوبی داشته و توانسته است اعتماد عمومی را تقویت کند.

امام‌جمعه خرم‎آباد با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی از مسیر نفی تبعیض می‌گذرد، گفت: همه کمک کنیم عدالت اجتماعی و نفی تبعیض در جامعه عملیاتی شود و فساد و مفسد از جامعه اسلامی رخت بربندد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه قوانینی که به چرخه فساد دامن می‌زنند باید حذف و در مقابل قوانین ضد فساد اجرایی شود، بیان کرد: حضور مؤثر کارگزاران در بین مردم می‌تواند اعتماد عمومی آسیب‎دیده را برگرداند.

انتهای پیام
captcha