ضرورت تمسک به سند تحول آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3998105
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
امام جمعه قشم بیان کرد:

ضرورت تمسک به سند تحول آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب

امام جمعه شهرستان قشم گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ لغو شد اما تفکر این سند هنوز وجود دارد که باید با تمسک به سند تحول آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) برای رفع تدریجی آن اقدام کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، ظهر امروز، 26 شهریورماه، در نماز جمعه این هفته قشم، اظهار کرد: رفع تبعیض و اجرای عدالت باعث ارتقاء اعتماد عمومی به دولت می‌شود که باید برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه تلاش بیشتری صورت گیرد. برای رفع تبعیض باید قوانین، طرح‌ها و لایحه‌های فسادزا اصلاح شود. همچنین اجرای کامل قانون و برخورد با مدیران فاسد باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوان عدالت اجتماعی را اجرا کرد.

وی افزود: اختلافات سیاسی هیچ سودی برای مردم ندارد و تنها باعث سرخوردگی، یاس و ناامیدی مردم می‌شود. همچنین به‌کارگیری نیروی انسانی ضد فساد به اجرای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض کمک می‌کند. بومی‌گرایی بی‌منطق و افراطی و بومی ستیزی کینه‌جویانه، افراط و تفریط و مذموم هستند که فقط باعث می‌شود نیروهای شایسته جامعه از کار برکنار بمانند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: ناوگروه ۷۵ ارتش در نیمه شمالی که خلوتگاه آمریکا محسوب می‌شود خودنمایی کرد که این امر توسط تحلیل‌گران دنیا موردبررسی قرار گرفت. این عظمت در سطح جهانی ثبت شد که ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانه تاریخی آمریکا را فتح کرد.

حاجبی با اشاره به هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: این افتخار در ادامه افتخارات جنگ تحمیلی شکل گرفت و نتیجه دانشگاه دفاع مقدس است. دفاع مقدس برای ایران پشیمانی ندارد، بلکه پشیمان واقعی دشمنان ایران هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، بیان کرد: در جزیره‌ای مانند قشم وجود مدارس فرسوده و تخریبی زیبنده نیست و باید مسئولان و خیران برای بهبود وضع موجود با یکدیگر تعامل داشته باشند. اجرای سند ۲۰۳۰ لغو شد اما تفکر این سند هنوز وجود دارد که باید با تمسک به سند تحول آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) برای رفع تدریجی آن اقدام کرد.

انتهای پیام
captcha