حماسه‌آفرینان 8 سال دفاع مقدس نظام و ملت ایران را سربلند کردند
کد خبر: 3998102
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
امام جمعه توکهور و هشتبندی:

حماسه‌آفرینان 8 سال دفاع مقدس نظام و ملت ایران را سربلند کردند

امام جمعه توکهور هشتبندی حماسه‌آفرینان 8 سال دفاع مقدس را موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین جهانگیری، امام جمعه توکهور و هشتبندی، ظهر امروز، 26 شهریورماه، در نماز جمعه این هفته توکهور و هشتبندی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدای 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به رکوردشکنی تزریق واکسن کرونا در کشور، افزود: به حمدالله به همت دولت مردمی و انقلابی و تلاش مسئولین و دست‌اندرکاران تزریق واکسن با موفقیت در حال انجام است و از جهادگران این عرصه کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، شر این ویروس منحوس از سر ما کم شود.

امام جمعه توکهور و هشت بندی تصریح کرد: خدا را شاکریم که به همت مسئولین، جاده‌های منطقه توکهور و هشتبندی در حال بهبود است. از این رو از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرماندار شهرستان میناب و همچنین بخشدار توکهور و هشتبندی که پیگیر این امر هستند قدردانی می‌کنم.

جهانگیری در پایان ورود کامیون‌های حامل سوخت به کشور لبنان را موجب اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه دانست و یادآور شد: با ورود این کاروان مردم لبنان به شادی پرداختند و از جمهوری اسلامی ایران برای این امر تشکر کردند.

انتهای پیام
captcha