حذف شرط سنی تزریق واکسن کرونا در آذربایجان شرقی
کد خبر: 3997894
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

حذف شرط سنی تزریق واکسن کرونا در آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از حذف محدودیت سنی برای تزریق واکسن کرونا در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: تزریق واکسن از امروز 24 شهریورماه بدون شرط سنی و برای تمامی افراد بالای ۱۸ سال انجام می‌گیرد.

حذف شرط سنی تزریق واکسن کرونا در آذربایجان شرقی

محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از حذف محدودیت سنی برای تزریق واکسن کرونا در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: تزریق واکسن از امروز 25 شهریورماه بدون شرط سنی و برای تمامی افراد بالای ۱۸ سال انجام می‌گیرد.

وی با بیان این‌که وضعیت کرونا در استان آذربایجان شرقی نسبتاً پایدار است، اظهار کرد: ۵۶ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان تاکنون واکسینه شده‌اند.

صومی افزود: واکسن سینوفارم و برکت در آذربایجان شرقی به اندازه کافی وجود دارد و تمامی افراد می‌توانند به مراکز واکسیناسیون استان جهت دریافت واکسن مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه دلیل عدم تمایل برخی از مردم برای دریافت واکسن کرونا را انتشار اخبار غلط و شایعات اشتباه در خصوص واکسن اعلام کرد و گفت: زمانی اپیدمی کرونا کنترل می‌شود که بیش از ۷۰ درصد جمعیت در کمترین زمان ممکن واکسن دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha