سند مهندسی فرهنگی فارس در حافظیه رونمایی می‌شود
کد خبر: 3997782
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

سند مهندسی فرهنگی فارس در حافظیه رونمایی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از رونمایی برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان فارس در تاریخ 19 مهرماه سال جاری در حافظیه شیراز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، 24 شهریورماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استهبان، این شهرستان را نگین فعالیت‌های قرآنی کشور دانست و گفت: استهبان، شهرستان قرآنی استان فارس است که به‌واسطه حضور مؤسسه بیت‌الاحزان فعالیت‌های قرآنی رونق خوبی در این منطقه دارد.

وی ضمن تقدیر از مسئولان مؤسسه بیت‌الاحزان به انتخاب روستای محمدآباد استهبان به‌عنوان یکی از روستاهای قرآنی کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت: کسب این افتخار ثمره تلاش شبانه‌روزی قرآنیان مؤسسه بیت‌الاحزان و قرآن‌دوستان این منطقه است.

سهرابی در ادامه سخنان خود از رونمایی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس خبر داد و گفت: این نقشه با خروجی پنج راهبرد اصلی و 75 برنامه اجرایی برای سطح استان فارس پیش‌بینی شده است که در 19 مهرماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و لشکری در حافظیه شیراز رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، پنج راهبرد برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی را شامل، معنویت، اخلاق، سبک زندگی و خانواده باهویت اسلامی ایرانی، اتحاد ملی و انسجام اسلامی در پرتو فرهنگ ولایت و امامت، انقلاب علمی و تحول در نظام اداری و مدیریتی با رویکرد جهادی، تحقق عدالت همه جانبه و فرهنگ اقتصاد مقاومتی، انسجام و ساماندهی جبهه فراگیر فرهنگی انقلاب اسلامی، رسانه متعهد و هنر متعالی را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تمام این برنامه‌ها در ادامه گام دوم انقلاب و تمدن‌سازی برنامه‌ریی شده‌اند، ابراز امیدواری کرد: حسب دستور مقام معظم رهبری با تلاش جمعی به این مهم برسیم.

انتهای پیام
captcha