حمایت جهاددانشگاهی لرستان از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان
کد خبر: 3997729
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

حمایت جهاددانشگاهی لرستان از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی از فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی حمایت می‌کند، گفت: ما آمادگی داریم یک دفتر در دانشگاه لرستان با موضوع حمایت از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی این دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

آمادگی جهاد دانشگاهی لرستان برای راه‌اندازی حمایت از فعالیت‌های فرهنگی دانشجوییبه گزارش ایکنا از لرستان، در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان که سه‎شنبه، 23 شهریور برگزار شد، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌ کن‎کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، گفت: معاونت‌ها و مدیریت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان باید برنامه‌های منسجم‌تری برای گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان به‌ویژه در هفته‌ دفاع مقدس اجرا کنند.

وی افزود: شورای راهبری آموزش عالی در استان لرستان با حضور دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان تشکیل شده است و در جلسات این شورا، مشکلات و تجربیات مختلف دانشگاه‌های استان لرستان درباره‌ موضوعات مختلف، به اشتراک نظر گذاشته می‌شود.

حجت‌الاسلام فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در این جلسه بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به‎عنوان یک حوزه‌ مهم برای تربیت نسل دانشجو و تقویت فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، تأکید کرد.

احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان نیز در این جلسه، گفت: سال‎ تحصیلی جدید دانشجویی از 27 شهریورماه شروع می‌شود و امیدوار است سالی پر از خیر و برکت برای اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان باشد.

وی با بیان اینکه سامانه‌ای که دانشجویان دانشگاه لرستان برای آموزش از آن استفاده می‌کنند ارتقا‌ یافته و هدف ما این است که کیفیت آموزش مجازی و الکترونیک، ارتقا یابد، اضافه کرد: امسال هم با توجه به شرایط فعلی که شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور است بخش عمده‌ آموزش از نوع مجازی و الکترونیکی خواهد بود و همه‌ کوشش ما این است که مشکلات این نوع آموزش به حداقل ممکن برسد تا کیفیت آموزش، افزایش یابد.

امید سلیمانی، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این جلسه، گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در شرایط شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن حضوری دانشگاه‌ها و تبدیل شدن به آموزش غیرحضوری، برنامه‌های متنوعی را با مشارکت تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه برگزار کرده است.

امین سلاح‌ورزی، رئیس جهاددانشگاهی استان لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه همکاری خوبی بین جهاددانشگاهی و دانشگاه لرستان وجود دارد و این همکاری باید تقویت شود، اظهار کرد: ما در مجموعه‌ جهاددانشگاهی استان تشکل‌های مختلف با رویکرد کار فرهنگی و دانشجویی، تشکیل داده‌ایم و خوشبختانه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از جمله دانشگاه لرستان در این تشکل‌ها، حضور و مشارکت دارند.

وی افزود: جهاددانشگاهی استان لرستان به‎صورت کامل از کارها و فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی حمایت می‌کند و ما آمادگی داریم یک دفتر در دانشگاه لرستان با موضوع حمایت از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی این دانشگاه ایجاد کنیم.

در این جلسه، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و هر کدام با ارائه برنامه‌های پیشنهادی تشکل مربوطه، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را درباره‌ موضوعات مختلف مرتبط با فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان بیان کردند.

انتهای پیام
captcha