آغاز ثبت‌نام جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان
کد خبر: 3997687
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

آغاز ثبت‌نام جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی لرستان از آغاز به‌کار شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۲۷ شهریورماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آغاز به‌کار جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستانمهدی سعادتی‌کیا، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه امسال شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان لرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در رده سنی نوجوانان و بالای ۱۷ سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی نسبت به سنوات گذشته با تغییراتی همراه است، تصریح کرد: این جشنواره در استان به‌صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

سعادتی‌کیا با یادآوری اینکه جشنواره امسال علاوه بر مرحله کشوری در مرحله بین‌المللی نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: جشنواره امسال از جوایز ارزنده‌ای برخوردار خواهد بود.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی لرستان در خصوص چگونگی شرکت در این جشنواره، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۲۷ شهریورماه فرصت دارند مشخصات کامل خود را به شماره ۰۹۱۶۹۶۹۰۰۸۷ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha