تبیین جایگاه امام علی(ع) با بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگ و هنر
کد خبر: 3997481
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
مدیرکل ارشاد لرستان تأکید کرد:

تبیین جایگاه امام علی(ع) با بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگ و هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر برای تبیین جایگاه امام علی(ع) و نهج‌البلاغه، اظهار کرد: در نظر داریم در سال آینده کنگره «ماه غریبستان» را در گستره ملی برگزار کنیم، چراکه در برگزاری منطقه‌ای این کنگره موفق عمل کردیم.

کنگرهبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 23 شهریور در آیین اختتامیه و تجلیل از منتخبان نخستین کنگره منطقه‌ای «ماه غریبستان» که در خرم‌آباد برگزار شد، به نقش مؤثر انجمن‌ها، تشکل‌ها و مؤسسات به‌عنوان جریان‌های جهادی و انقلابی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته و امسال شاهد برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های خوبی در مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای در استان بودیم.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر برای تبیین جایگاه امام علی(ع) و نهج‌البلاغه، اضافه کرد: در نظر داریم در سال آینده کنگره «ماه غریبستان» را که امسال به‌صورت منطقه‌ای برگزار شد را در گستره ملی برگزار کنیم، چراکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در برگزاری منطقه‌ای این کنگره موفق عمل کرده است.

فتایی با بیان اینکه مجوز برگزاری چند جشنواره ملی را در حوزه مطبوعات و هنری و سینمایی گرفته‌ایم، ادامه داد: متأسفانه شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ضربات سختی به بخش فرهنگ و هنر وارد کرد که امیدوارم با مساعد شدن اوضاع استان و کشور از نظر کروناویروس شاهد برگزاری برنامه‌های شاخصی در سطح استانی، منطقه‌ای و ملی در حوزه فرهنگ و هنر استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به ظرفیت لرستان از نظر وجود هنرمندان و فرهیختگان در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی و علمی اشاره کرد و گفت: ارشاد لرستان از هنرمندان استان در زمینه‌های مختلف حمایت خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha