تجلیل از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اداره‌کل ارشاد لرستان
کد خبر: 3997343
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
از سوی معاونت قرآن وزارت ارشاد انجام شد؛

تجلیل از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اداره‌کل ارشاد لرستان

با توجه به حضور روستای فرسش شهرستان الیگودرز در میان نامزدهای نهایی «انتخاب روستای قرآنی برتر کشور»، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت‌های قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این زمینه را قابل تقدیر دانست.  

ارشاد لرستان به‌خاطر قرار گرفتن در میان نامزدهای نهایی «انتخاب روستای برتر قرآنی» تقدیر شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سه حوزه امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ مهدویت و روستای قرآنی مورد تجلیل قرار گرفت.

با توجه به حضور روستای فرسش شهرستان الیگودرز در میان نامزدهای نهایی «انتخاب روستای قرآنی برتر کشور»، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در این زمینه را قابل تقدیر دانست.

همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان نیز با اهدای لوح سپاس، از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به‌عنوان «همکار موفق ستاد اقامه نماز» در سال ۱۳۹۹ تقدیر کرد.

بر همین اساس عملکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در زمینه «ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت» در سال ۱۳۹۹ از سوی ریاست شورای سیاست‌گذاری هماهنگی و پشتیبانی مهدویت استان لرستان مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha