فعالیت ۴ مرکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران لرستان
کد خبر: 3996856
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

فعالیت ۴ مرکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از فعالیت چهار مرکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران ازنا، الیگودرز، الشتر و کوهدشت خبر داد.

فعالیت ۴ مرکز نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران لرستانسمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: در حال حاضر چهار مرکز نیکوکاری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و حوزه‌های علمیه خواهران لرستان در مدارس علمیه خواهران استان لرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در واقع یک کمیته امداد کوچک هستند که با هدف کاهش و کنترل اجتماعی راه‌اندازی می‌شوند، افزود: در مدارس علمیه نجمیه ازنا، بنت‌الرسول(س) الشتر، حضرت زهرا(س) کوهدشت و فاطمیه الیگودرز مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شده است.

عزیزی با بیان اینکه در این مراکز نیکوکاری مدارس علمیه خواهران در زمینه ارتقای سطح مهارتی زنان بی‌سرپریت و بدسرپرست تلاش می‌شود، اضافه کرد: در این راستا دو‌ کارگاه آموزشی برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت‌ پوشش این مراکز نیکوکاری برگزار شده است و توسط مشاوران مدارس علمیه مشاوره‌های لازم در رابطه با مهارت‌های زندگی به این زنان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراکز نیکوکاری مدارس علمیه خواهران لرستان مباحث فرهنگی و تربیتی به مخاطبان اعم‌ از طلاب و غیرطلاب ارائه می‌شود، گفت: این مراکز با شناسایی خیرین و افراد نیکوکار از ظرفیت این خیرین در کمک‌رسانی به نیازمندان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha