پیام نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 3989288
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

پیام نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز 17 مردادماه، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان آمده است:

«شکوه و زیبایی شغل خبرنگاری غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است.

روز 17مردادماه به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، توسط شورای انقلاب فرهنگی روز خبرنگار نامیده شد.

این روز فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خبرنگاران علی‌الخصوص اصحاب رسانه استان هرمزگان است که چشم بینا و زبان گویای مردم در تمامی عرصه‌ها هستند و با نگرش عمیق به دنبال حفظ انسجام و آرامش عمومی به بیان حقایق می‌پردازند.

قطعاً این روز، روز تکریم از انسان‌های متعهد، صادق و شجاعی است که با امانت کامل اطلاعات صحیح را دقیق و به‌ موقع در اختیار مردم قرار می‌دهند.

دوست داشتم در این روز میزبان همه خبرنگاران عزیز استان هرمزگان باشم اما به دلیل شرایط بحرانی کرونا در هرمزگان توفیق میزبانی تلاشگران عرصه خبر که با بیشترین استرس‌ها، باید همچنان از جان و مال و آبرو مایه بگذارند تا اطلاع‌رسانی انجام شود، فراهم نیست. ان‌شاءالله با عبور از وضعیت فعلی در اولین فرصت میزبان همه  تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی در استان خواهیم بود.

این‌جانب ضمن گرامی داشت هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران و فعالان در عرصه خبر خصوصاً در ارتباط با اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و آموزش در رابطه با مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی می‌کنم. تلاش‌های این قشر بر کسی پوشیده نیست و انصافاً شایسته بهترین تکریم‌ها هستند و امیدوارم در همه امور موفق باشند.»

انتهای پیام
captcha