خبرنگاران وظیفه سنگینی در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان دارند
کد خبر: 3989276
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

خبرنگاران وظیفه سنگینی در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، وظیفه خبرنگاران در مقابله با نقشه‌های شوم رسانه‌های استکبار و برملاکردن دروغ‌های آن‌ها و تنویر افکار عمومی را سنگین دانست و روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه‌ای استان تبریک گفت.

خبرنگاران وظیفه سنگینی در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان دارندبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در پیامی با تبریک روز خبرنگار آورده است: «فرا رسیدن هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی که مزین شده به روز خبرنگار، را گرامی می‌دارم، این روز را به یکایک خبرنگاران ارجمند و اصحاب رسانه‌های گروهی، مکتوب و مجازی تبریک و تهنیت گفته و از زحمات بی‌دریغ اصحاب قلم جهت آگاهی‌بخشی صادقانه به جامعه تشکر و قدردانی می‌کنم.

در جنگ نرم و تبلیغاتی نابرابری که امروز علیه انقلاب اسلامی ایران به سردمداری رسانه‌های استکبار و صهیونیسم به راه افتاده است، این رسانه‌ها با مدیریت افکار عمومی دنیا، باطل را حق و ظالم را مظلوم نشان داده و با جریان‌سازی فکری، جایگاه ارزش و ضد ارزش را تغییر داده و به نفع گروه‌ها و سیاستمداران حامی خویش گام بر می‌دارند.

در این نبرد تبلیغاتی رزمندگان عرصه رسانه و خبرنگاران متعهد و انقلابی و مدافعان حریم امنیت روانی جامعه وظیفه سنگینی جهت مقابله با نقشه‌های شوم رسانه‌های استکبار و برملاکردن دروغ‌های آن‌ها و تنویر افکار عمومی بر عهده دارند، چرا که اندیشه‌ها در برابر قلم زانو می‌زنند.

در پایان آرزوی سلامت و موفقیت برای خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته و امیدوارم با استعانت و توکل به خداوند متعال با حق‌طلبی و حق‌گویی در انجام رسالت آگاهی‌بخشی و روشن ساختن افکار عمومی و بالابردن سطح معلومات و دانش مردم درباره مسائل جامعه و همچنین تقویت امید به آینده و افزایش اعتماد عمومی موفق و موید باشید.»

انتهای پیام
captcha