مناظرات حضرت رضا(ع)؛ اوج فعالیت رسانه‌ای برای آشکارسازی حقانیت اهل‌بیت(ع)
کد خبر: 3989267
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

مناظرات حضرت رضا(ع)؛ اوج فعالیت رسانه‌ای برای آشکارسازی حقانیت اهل‌بیت(ع)

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هجرت تمدن‌ساز و تاریخ‌ساز حضرت رضا(ع) از مدینه به مرو و مناظرات آن حضرت با نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون، همگی جلوه‌هایی از اوج فعالیت فاخر رسانه‌ای برای آشکارسازی حقانیت اهل‌بیت(ع) و نجات اسلام از انحرافات است.

مناظرات حضرت رضا(ع)؛ اوج فعالیت فاخر رسانه‌ای برای آشکارسازی حقانیت اهل‌بیت(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، به‌مناسبت 17 مردادماه و روز خبرنگار به شرح زیر است:

بسمه تعالی
قال علی بن موسی الرضا(ع): رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا

17 مردادماه، «روز خبرنگار» بهانه‌ای است تا بار دیگر، اهمیت کار خطیر رسانه و خبرنگاری، مورد توجه قرار گیرد. هجرت تمدن ساز و تاریخ ساز حضرت رضا(ع) از مدینه به مرو و مناظرات آن حضرت با نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون، همگی جلوه‌هایی از اوج فعالیت فاخر رسانه‌ای برای آشکارسازی حقانیت اهل بیت(ع) و نجات اسلام عزیز از انحرافات است.

روز خبرنگار را به تمامی فعالان و خبرنگاران کشور به ویژه اندیشه‌ها و قلم‌هایی که از روی اخلاص و ارادت توفیق یافته‌اند هنرشان را پیشکش امام‌الرئوف علی‌بن موسی‌الرضا (علیه آلاف‌التحیه والثنا) ‌کنند و برای تعالی و انتشار معارف و آموزه‌های رضوی در جامعه می‌کوشند، تبریک عرض می‌کنم.

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برای اصحاب رسانه کشور پایمردی در دفاع از جبهه حق و توفیق در نشر معارف اهل‌بیت(ع) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

 

انتهای پیام
captcha