تجلیل استاندار یزد از زوج‌های خبرنگار
کد خبر: 3989262
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

تجلیل استاندار یزد از زوج‌های خبرنگار

استاندار یزد ضمن ادای احترام به پیشکسوتان رسانه آرمیده در خاک، در منزل 6 نفر از زوج‌های رسانه‌ای استان حضور یافت و روز خبرنگار را به آنان گفت.

زوجبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار ضمن ادای احترام به پیشکسوتان رسانه آرمیده در خاک، در منزل 6 نفر از زوج‌های رسانه‌ای استان از جمله سردبیر و خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایکنا شعبه یزد حضور یافت و روز خبرنگار را به آنان گفت.

طالبی در این دیدار گفت: فعالیت در خبرگزاری ایکنا بسیار ارزشمند است چون علاوه بر اطلاع‌رسانی، در زمینه قرآنی نیز فعالیت دارید که اجر مضاعفی دارد و افتخاری است که همه فعالان این خبرگزاری را شامل شده است .

وی ادامه داد: خوشبختانه این خبرگزاری با تلاش و پشتکاری که در استان یزد داشته بسیار موفق عمل کرده و شاهدیم به عنوان یکی از مرجع‌های فعالیت‌های قرآنی و معرفی نخبگان قرآنی حضور بسیار مؤثری دارد و امیدواریم در راستای معرفی توانمندی‌های قرآنی استان هر چه بیشتر از پیش موفق باشید.

استاندار یزد در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با ایکنا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی در افغانستان که به نام روز خبرنگار نامگذاری شده، این روز را به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان یزد تبریک گفت و اظهار کرد: امسال توفیق داشتیم در راستای پاسداشت زحمات خبرنگاران استان در منزل زوج‌های خبرنگار، حضور پیدا کنیم و از نزدیک عرض خسته نباشید و تبریک این روز را داشته باشیم.

طالبی بیان کرد: امیدواریم با فضای همدلی و صمیمیت که بین رسانه‌های استان و مسئولان در بخش‌های مختلف وجود دارد بتوانیم با کمک رسانه‌ها و خبرنگاران عزیز و تقویت ارتباط بین دولت و مردم شاهد توسعه هر چه بیشتر و بهتر استان در ابعاد مختلف باشیم و خبرنگاران بتوانند نقش خود را در پیشرفت و آبادانی استان ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha