انقلاب اسلامی یک تنه در برابر جبهه کفر ایستاده است
کد خبر: 3989067
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

انقلاب اسلامی یک تنه در برابر جبهه کفر ایستاده است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: امروزه بنگاه‌های عظیم خبری که به راحتی می‌توانند جایگاه عشق و نفرت را در ذهن مردم جابجا کنند در تقابل با انقلاب قرار گرفته‌اند و انقلاب ما به جایگاه و منزلتی رسیده که یک تنه مقابل همه جبهه کفر و استکبار قرار گرفته است.

انقلاب اسلامی یک تنه در برابر جبهه کفر ایستاده است

به گزارش ایکنا از البرز، علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در نشست خبری روز شنبه ۱۶ مرداد ضمن گرامیداشت خاطره شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار گفت: قشر فرهیخته رسانه حساسیت بالا، مخاطرات زیاد و سختی زیادی در کار دارد اما به شدت پربازده و در معرض دید است و همین امر باعث می‌شود سختی کار رسانه ده‌ها برابر مشاغل دیگر باشد.

وی افزود: عرصه خبر و اطلاع‌رسانی عرصه حساس و سرنوشت‌سازی است چرا که در عصر اطلاعات، اطلاع‌رسانی درست، به موقع، صحیح و واقع‌بینانه جزو وظایف و مسئولیت‌های سنگین‌های این قشر زحمتکش است.

این مسئول با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در نوک پیکان حمله و خط مقدم جنگ روانی دشمن هستند، خاطرنشان کرد: جبهه استکبار در حال حاضر یک جنگ ادراکی و هوشمندانه را علیه مردم ما به ویژه نسل جدید شروع کرده است و خبرنگاران نقش بارز و مهمی در صیانت از مرزهای فرهنگی و رسانه ای انقلاب اسلامی دارند.

حیدرنیا گفت: امروزه بنگاه‌های عظیم خبری که به راحتی می‌توانند جایگاه عشق و نفرت را در ذهن مردم جابجا کنند در تقابل با انقلاب قرار گرفته‌اند و انقلاب ما به جایگاه و منزلتی رسیده که یک تنه مقابل همه جبهه کفر و استکبار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: حجم دشمنی نشان دهنده بزرگی این انقلاب است و اگر انقلاب ما بزرگ نبود، این همه عداوت و کینه علیه انقلاب صورت نمی‌گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: تداوم هر انقلابی در راستای شعارها و اهداف اولیه انقلاب به مراتب سخت تر از حدوث آن انقلاب است خیلی از انقلاب‌ها در دنیا به وقوع پیوستند اما در طی مسیر از آرمان‌های اولیه خود به انحراف رفتند اما انقلاب ما به برکت خون شهدا و هدایت رهبر انقلاب باصلابت‌تر در راستای پیشبرد اهداف اولیه خود حرکت می‌کند و روزبه‌روز به عزت آن افزوده می‌شود.

انتهای پیام
captcha