پیام تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 3989046
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۶

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت روز خبرنگار

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به‌مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه خبر از زحمات آنان قدردانی کرد.

پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگاربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به‌مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه خبر، از زحمات آنان قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

روز خبرنگار، یادآور مردان بزرگی است که در عرصه آگاهی‌بخشی و حقیقت‌جویی، خطرها را به جان خریدند و با ایمان و تعهد به راه مقدس خود، پیش‌قراول پیشرفت و اعتلای جامعه خود شدند.

قدم گذاشتن در عرصه‌ای که در نظم کنونی جهان، به‌واقع عرصه خطیر و حساسی است، شجاعت، جسارت، دانش و تخصصی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید.

خبرنگاران به‌عنوان طلایه‌داران این عرصه، حتی با وجود خطراتی مانند شیوع بیماری کرونا هم رسالت اخلاقی و انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و بیش از پیش به انجام وظیفه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند.

سلام و درود خود را به روان پاک همه خبرنگاران دلسوز ایران عزیز به‌ویژه شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید نثار می‌کنم و بر خود وظیفه می‌دانم که این روز فرخنده را به خبرنگاران تلاش‌گر آذربایجان و تبریز قهرمان که میراث‌دار تاریخ پرافتخار مطبوعات این خطه هستند، تبریک عرض کنم.

مدیریت استان آذربایجان‌شرقی، تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای خود را مرهون همراهی، همکاری و حمایت‌های توأم با نقدهای منصفانه اصحاب رسانه می‌داند و از تلاش‌ها و زحمات شما فرهیختگان در عرصه آگاهی و دانایی صمیمانه قدردانی می‌کند. توفیق و سربلندی، قرین تلاش و تعهد شما باد.»

انتهای پیام
captcha