پیام تبریک مدیر کل اوقاف اردبیل به‌مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی + فیلم
کد خبر: 3988999
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

پیام تبریک مدیر کل اوقاف اردبیل به‌مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی + فیلم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ۱۶ مردادماه، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی را به متولیان، جهادگران و کارکنان این نهاد انقلابی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان اوقاف اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی + فیلمحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی را به متولیان، جهادگران و کارکنان این نهاد انقلابی تبریک گفت و اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که به واسطه درایت بنیانگذار کبیر این انقلاب با هدف کمک به پیشرفت علم و فرهنگ در کشور تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده، ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، این نهاد را از برکات انقلاب دانست و افزود: خلف صالح امام راحل یعنی رهبر معظم انقلاب نیز که همواره تداوم‌گر آرمان‌های امام و انقلاب بوده و هستند، همواره بر حمایت از نهاد‌هایی نظیر جهاددانشگاهی تأکید دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا نهاد‌هایی مانند جهاددانشگاهی در کشور توسعه و تقویت شوند، این نهاد را بازوی توانمند پژوهشی برای پیشرفت و توسعه کشور توصیف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، با یادآوری برخی از دستاورد‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی تأکید کرد: جهاددانشگاهی طی این سال‌ها به خوبی ثابت کرده است که توانایی تبدیل علم را به عمل دارد و این مسئله را طی ۴۱ سال فعالیت این نهاد به خوبی مشاهده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید سازمان اوقاف و امور خیریه، رویکرد بسیار جدی نسبت به حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری موقوفات شده است، تاکید کرد: زمینه‌های زیادی برای همکاری مشترک با جهاددانشگاهی خواهد بود تا سازمان اوقاف استان بتواند از حوزه‌های علمی و پژوهشی این نهاد برای بحث سرمایه‌گذاری‎ها استفاده کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده، ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه، با تقدیر از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بازتاب خبر‌های سازمان، فرا رسیدن روز خبرنگار را به طلایه‌داران راستین عرصه اطلاع رسانی در استان اردبیل تبریک گفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، تصریح کرد: اصحاب قلم و رسانه وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی شما است و نامگذاری یک روز به عنوان «روز خبرنگار» هر چند کم است، اما فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

انتهای پیام
captcha