خبرنگاران عنصر جریان‌ساز و زبان گویای جامعه هستند
کد خبر: 3988940
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

خبرنگاران عنصر جریان‌ساز و زبان گویای جامعه هستند

استاندار قم در پیامی به‌مناسبت روز خبرنگار آورده است: خبرنگاری مسئولیتی سخت و پرتنش و در عین حال یک مسؤلیت اجتماعی خطیر و تعیین‌کننده محسوب می‌شود و خبرنگاران به‌عنوان عنصر جریان‌ساز و وجدان بیدار، چشم تیزبین و زبان گویای جامعه، وظیفه سنگینی را در قبال انعکاس رخدادها، آگاهی‌بخشی عمومی و شفاف‌سازی امور بر عهده دارند.

به گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم به‌مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«خبرنگاری حرفه و مسئولیتی سخت و پرتنش و در عین حال یک مسؤلیت اجتماعی خطیر و تعیین‌کننده محسوب می‌شود و خبرنگاران به‌عنوان عنصر جریان‌ساز و وجدان بیدار، چشم تیزبین و زبان گویای جامعه، وظیفه سنگینی را در قبال انعکاس رخدادها، آگاهی‌بخشی عمومی و شفاف‌سازی امور بر عهده دارند.

انسان‌های شریف و دغدغه‌مندی که برای کشف و گزارش حقایق، هر مرارت و رنجی را به‌ جان می‌خرند تا جریان اطلاع‌رسانی، حقیقت‌جویی و حقیقت‌گویی تداوم یابد، از این رو شایسته است که عزت و کرامت این قشر فرهیخته همواره حفظ شود و از بالاترین سطح امنیت، جسارت و شجاعت در مسیر ایفای رسالت حرفه‌ای خود و دفاع از حقوق مردم برخوردار باشند.

فرصت را مغتنم دانسته ضمن تبریک مجدد هفدهم مرداد به‌ همه فعالین عرصه اطلاع‌رسانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای گرانقدر حوزه اطلاع‌رسانی، برای تمامی خبرنگاران فهیم و سخت‌کوش کشور و استان قم آرزوی توفیق و سربلندی دارم.»

انتهای پیام
captcha