برگزاری کارگاه‌های مجازی آموزش «سلامت» ویژه طلاب لرستان
کد خبر: 3988834
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

برگزاری کارگاه‌های مجازی آموزش «سلامت» ویژه طلاب لرستان

به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه لرستان کارگاه‌های مجازی آموزش «سلامت» ویژه طلاب و روحانیون لرستان در قالب ۱۰ جلسه از امروز، 16 مرداد برگزار ‌می‏‌شود.

برگزاری کارگاه‌های مجازی آموزش «سلامت» ویژه طلاب مدارس علمیه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه‌های مجازی آموزش «سلامت» با همکاری معاونت سلامت مرکز خدمات حوزه علمیه و دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویژه طلاب و روحانیون این استان در قالب ۱۰ جلسه برگزار ‌می‏‌شود.

تاریخ برگزاری این کارگاه‌ها از امروز، ۱۶ مرداد تا دوشنبه ۲۵ مردادماه جاری اعلام شده است. تغذیه و سبک زندگی، سلامت جسم و روان و در عناوین اختلالات وزن، کبد چرب، مشکلات تیروئیدی، بیماری‎های قلبی و عروقی، دیابت و انواع آن، مدیریت تعارضات و تنش‎های خانوادگی، اختلالات روانی(افسردگی، استرس، اضطراب، وسواس)، بهداشت زناشویی، ناباروری، کم‌خونی، انواع پیشگیری و درمان ویژه طلاب خواهر و برادر  استان لرستان از جمله سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است.

به سه نفر از افرادی‌ که در تمامی کلاس‌ها شرکت کرده و حضور فعال داشته باشند، به قید قرعه هدایای ارزنده‌ای اهدا می‎شود.

شرکت در این کارگاه‌های مجازی به‌صورت رایگان و با ظرفیت محدود است و طلاب می‎توانند جهت ثبت نام، نام و نام خانوادگی، کد خدمات و کد ملی خود را به آیدی معاونت سلامت مرکز خدمات استان @salamatlorestan در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند، در صورت ثبت نام بیشتر از ظرفیت اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

یادآور می‌شود، این دوره‌ها به‌صورت وبینار و در سامانه سخا، پوشه وبینار کارگاه مجازی برگزار می‏‌شود.

انتهای پیام
captcha