برنامه پخش فیلم‌های آخر هفته تلویزیون اعلام شد
کد خبر: 3988515
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

برنامه پخش فیلم‌های آخر هفته تلویزیون اعلام شد

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فضل‌الله بر دار»، «مدرسه پیرمردها»، «شرط اول»، «زیر بام های شهر»، «دزد و پری 1»، «دزد و پری 2»، «بی بی چلچله» از جمله آثاری هستند که روزهای پایان این هفته از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا؛ فیلم تلویزیونی «فضل‌الله بر دار» به کارگردانی محمدرضا ورزی، پنجشنبه 14 مردادماه از ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم روایتی از مجاهدت مردی در عصر مشروطیت است که برای ایجاد مشروطه‌ای مشروع و افشای نفوذ بیگانه به قانون اساسی ایران، جانش را در این راه داد. امیر دژاکام، محمد مطیع، اتابک اعظم، شهرام عبدلی، رضا رویگری، تینا پاک روان، زنده یاد جمشید مشایخی، زنده‌یاد حسین محب اهری، اکبر عبدی و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم تلویزیونی «فضل‌الله بر دار» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» به کارگردانی سیدعلی سجادی‌حسینی، جمعه 15 مردادماه از ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم خواهیم دید: پسران یک پیرمرد به نام پاک نهاد (عمو سبیلو) برای به دست آوردن اموالش او را در یک آسایشگاه سالمندان پنهان می‌کنند که ناگهان بچه‌ها متوجه می‌شوند عمو سیبیلو زندانی شده و با همراهی چند پیرمرد دیگر به دنبال نقشه‌ای برای فراری دادن او هستند. سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، مهدی فتحی، گوهر خیراندیش، جعفر بزرگی، جمال اجلالی و علی‌رضا رئیسی در فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» ایفای نقش کرده‌اند.

 شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «شرط اول» به کارگردانی مسعود اطیابی، شنبه 16 مردادماه از ساعت 1:25 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. فیلم قصه فردی به نام بهرام را روایت می‌کند که در یک حادثه، دچار مرگ مغزی می‌شود و با یک معجزه دوباره به زندگی برمی‌گردد. اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سیروس گرجستانی، نگار فروزنده و الناز شاکردوست در فیلم سینمایی «شرط اول» ایفای نقش کرده‌اند.

«فضل‌الله بردار»، «بی‌بی‌ چلچله» و... فیلم‌های پایان هفته تلویزیون

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «فرزندان» به کارگردانی یاسر طالبی، پنجشنبه 14 مردادماه از ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: زندگی بی‌دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است، دگرگون می‌شود. یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش به یونان سفر می‌کند و با کمک دختری به نام لئو جستجوی خود را آغاز می‌کند اما هر جا را جستجو می‌کند اثری از فرخ نمی‌یابد. حسن رستمانی و حسین میرزاقلی در فیلم تلویزیونی «فرزندان» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «زیر بام‌های شهر» به کارگردانی اصغر هاشمی، جمعه 15 مردادماه از ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان اسد است که 9 ماه و 9 روز است با نامزدش شکوه، دنبال خانه می‌گردند، بالاخره با خبری خوش، از طرف برادرش امیدوار می‌شود. خانم تاجبخش خانه ای قدیمی برای اجاره دارد. ایرج طهماسب، علیرضا خمسه، جمشید اسماعیل خانی، گوهر خیراندیش، مهوش افشارپناه، عاطفه رضوی، اسماعیل داورفر و رضا بنفشه خواه در فیلم سینمایی «زیر بام‌ های شهر» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «امین و اکوان» به کارگردانی زحل رضوی، پنجشنبه 14 مرداد ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: امین و اکوان به شهر جدیدی می‌روند تا زندگی تازه‌ای را شروع کنند. امین آرایشگر خوش‌قلب و مهرباند است. اما اکوان آدم طمع‌کاری است که حاضر نیست با تلاش و زحمت پول به دست آورد و از دوستی با امین سوء استفاده کرده و ...

شبکه امید

فیلم سینمایی «دزد و پری 1» به کارگردانی حسین قناعت، پنج‌شنبه 14 مردادماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته‌ای است که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطراری قرار گرفته اداره مهدکودکش را برای یک روز قبول می‌کند. بچه‌های مهد که تصور می‌کنند او جایگزین مربی دوست داشتنی‌شان شده، او را در مخمصه‌هایی می‌اندازند که ... بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی، رامین ناصر نصیر، نادر سلیمانی و نگین معتضدی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دزد و پری 2» به کارگردانی حسین قناعت، جمعه 15 مرداد ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم روایتگر داستان ماجراهای عجیب یک پدر است که به نوعی خود را دانشمند فرض می‌کند. او مدعی شده که قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی، مرتضی زارع، نادر سلیمانی، مهدی تارخ، نگین معتضدی، شقایق فراهانی، امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، رامین ناصرنصیر و افشین سنگ چاپ در فیلم سینمایی «دزد و پری 2» به هنرمندی پرداخته‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «بی بی چلچله» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، جمعه 15 مرداد ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مجید با مادرش در خانه ناپدری، که دائم او را می‌آزارد، زندگی می‌کند. مجید مخفیانه سوار کامیون جواد آقا می‌شود، اما جواد آقا او را سرزنش می‌کند و گوشمالی می‌دهد. مجید به جواد آقا کینه می‌ورزد و عهد می‌کند که او را بکشد. زنده یاد داوود رشیدی، علیرضا شجاع نوری و آرش میراحمدی در فیلم سینمایی «بی بی چلچله» بازی کرده‌اند.

«فضل‌الله بردار»، «بی‌بی‌ چلچله» و... فیلم‌های پایان هفته تلویزیون

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «غریبه» به کارگردانی بهادر اسدی، پنج‌شنبه 14 مردادماه از ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است؛ بابک و دانیال دو دوست صمیمی که جویای کار هستند، به پیشنهاد نامزد بابک، قرار می‏‌شود در خانه سالمندان مشغول به کار شوند. عباس جمشیدی، مهرداد نیکنام، سوسن پرور، ناصر گیتی‏‌جاه و شهاب تیموریان در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «خسیس» به کارگردانی احمد کاوری، جمعه 15 مردادماه از ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. این فیلم قصه فردی به‌نام صابر رفعتی است که مرد خسیسی است. او در آستانه ورشکستگی قرار دارد در این حین وی تصمیم می‌گیرد با کمک پسرش امید 50 میلیون تومان به فرزند کوچکترش آیدین کمک کند تا برایش کار کند، اما پول به سرقت می‌رود. اکبر عبدی، زویا امامی و بهشاد شریفیان بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام
captcha