انتخاب شعار مشترک هیئت‌های مذهبی در محرم ۱۴۰۰
کد خبر: 3988494
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

انتخاب شعار مشترک هیئت‌های مذهبی در محرم ۱۴۰۰

«زیر علَمت امن‌ترین جای جهان است، نسل به نسل در پناهت هستیم» به عنوان شعار مشترک هیئت‌های مذهبی در محرم ۱۴۰۰ انتخاب شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در آستانه ماه محرم با اعلام شعار مشترک هیئت‌های مذهبی در محرم سال 1400، بیان کرد: هر مؤلفه شعار؛ مطالبی را می‌رساند و با استفاده از شعار مشترک در تولیدات، تبلیغات، فضاسازی، محتوای‌هیئت و... جلوه‌ای از وحدت‌ و همدلی جامعه هیئت‌های حسینی را می‌توان نمایش داد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شعارها هدف و راه را به انسان نشان داده و مانند علامت‌های مشخص کننده مسیر سعادت برای انسان عمل می‌کنند تا مسیر اشتباه را انتخاب نکنیم، گفت: شعار «زیر علَمت امن‌ترین جای جهان است، نسل به نسل در پناهت هستیم» به‌عنوان شعار مشترک هیئت‌های مذهبی در محرم ۱۴۰۰ انتخاب شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان با اشاره به اینکه شعار باید جذابیت داشته و در صورت تکرار، محبت و جلب توجه را برای عامه مردم داشته باشد؛ تصریح کرد: در هیاهوی نابسامانی‌های اجتماعی کشور همچون عدم ازدواج، طلاق، افسردگی هیئت حقیقتاً به‌عنوان بهترین ملجاء و پناهگاه برای عموم مردم است.

حقانی با اشاره به شعار محرم، بیان کرد: شعار محرم مروّج و مشوّق حضور مردم در محافل اهل‌بیت(ع) است.

وی در پایان گفت: از تمام هیئت‌ها و تشکل‌های‌ فرهنگی دعوت می‌شود تا ضمن تبلیغ شعار محرم، این شعار را در حاشیه تولیدات، تبلیغات و فضاسازی جلسات خود درج کرده و در محتوای برنامه‌ها مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام
captcha