آغاز روند واکسیناسیون فرهنگیان در استان کرمان
کد خبر: 3988485
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

آغاز روند واکسیناسیون فرهنگیان در استان کرمان

روند واکسیناسیون فرهنگیان نواحی کرمان آغاز شده است و از مرحله اول تاکنون بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان کرمان واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز چهارشنبه 13 مردادماه به همراه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه دو کرمان بازدید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تاکنون، از آغاز روند واکسیناسیون فرهنگیان نواحی و دو شهر کرمان خبر داد.

 وی در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه دو کرمان در خصوص واکسیناسیون همکاران فرهنگی در استان، اظهار کرد: خوشبختانه در استان کرمان بلافاصله پس از اعلام وزارت، آموزش و پرورش با همکاری خوبی که با دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان و‌ جیرفت داشت، توانست تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: از روز سه شنبه پنجم مرداد ماه روند واکسیناسیون فرهنگیان در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان آغاز شد و فرهنگیان مرحله اول واکسیناسیون خود را در مراکز تجمیعی و اختصاصی دریافت کرده‌اند.

اسکندری‌نسب ادامه داد: در همه شهرستان‌ها و مناطق استان با نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز و شبکه‌های بهداشت و درمان، پایگاه‌های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه اندازی شده و روند تزریق واکسن فرهنگیان در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در شهر کرمان نیز دو پایگاه تجمعی ویژه فرهنگیان نواحی یک و دو به ترتیب در مجتمع سعادت واقع در میدان علی‌ابن‌ابی‌طالب ( فابریک) و سالن ورزشی شهید سام‌نژاد واقع در خیابان نماز راه اندازی شده که فرهنگیان هر ناحیه براساس برنامه‌های اعلامی به آنها در محل این پایگاه‌ها حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام می‌دهند.

احمد اسکندری‌نسب گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۴۸  هزار فرهنگی شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان تا پایان مردادماه 1400 مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha