پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مؤسسات درمانی گلستان
کد خبر: 3988456
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
مدیر‌کل بیمه سلامت استان گلستان خبر داد:

پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مؤسسات درمانی گلستان

مدیر‌کل بیمه سلامت استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات درمانی موسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

ارسالی چهارشنبه// پرداخت بیش از200میلیارد تومان از مطالبات  موسسات درمانی استانبه گزارش ایکنا از گلستان، مهرداد کمانگری، مدیر‌کل بیمه سلامت استان گلستان امروز 13 مرداد ماه در جمع با خبرنگاران، بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 200 میلیارد تومان  از مطالبات درمانی مؤسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

وی با توجه به حمایت‌های سازمان بیمه سلامت ایران در زمینه پرداخت‌های به موقع برنامه‌ریزی‌های منسجم و منظم صورت گرفته  است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که ۷۵ درصد آن در بخش دولتی و دانشگاهی و ۲۵ درصد آن هم مطالبات غیردولتی بوده است.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای طرح‌های الکترونیک به ویژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک‌، کلیه مطالبات موسسات و مراکز همراه  را به طور کامل لغایت خرداد ماه سال جاری پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه حذف تدریجی دفاتر بیمه‌های درمانی این سازمان از ابتدای اردیبهشت سالجاری آغازشد  افزود: این طرح در امتداد طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک می باشد که طی آن توقف چاپ و صدور دفاتر بیمه درمانی در 5 صندوق بیمه سلامت همگانی از اردیبهشت آغاز و تا ابتدای تیر ماه نهائی شد.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان با اشاره به این مطلب که با توجه به اوج گیری شیوع بیماری کرونا‌، داروهایی چون «فاویپیراویر» و «رمدسیویر» همچنین آزمایش pcr تحت پوشش بیمه سلامت قرارگرفت.

کمانگری افزود: بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc و یا با اجرای کد دستوری #1666 * از آخرین وضعیت بیمه‌ای خود مطلع شوند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha