فعالیت تبلیغی 500 طلبه لرستانی همزمان با ماه محرم در فضای مجازی
کد خبر: 3988166
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
با همکاری تبلیغات اسلامی لرستان انجام می‌شود؛

فعالیت تبلیغی 500 طلبه لرستانی همزمان با ماه محرم در فضای مجازی

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 500 بانوان و آقایان طلبه بومی و غیربومی در بستر فضای مجازی با هدف بیان فلسفه قیام عاشورا، اهداف امام حسین(ع) از قیام کربلا و پاسخ به شبهات خبر داد و گفت: این عزیزان کارگاه‌های پودمانی را طی کرده و از نظر فعالیت در بستر فضای مجازی تجربه لازم را دارند.

500 مبلغ و مبلغه در بستر فضای مجازی فعالیت می‎کنندحجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های ویژه ایام محرم در استان، گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در آستانه ماه محرم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مراسم عزاداری ایام محرم در راستای ارتقای سطح آگاهی هیئت‌های مذهبی، مداحان و مبلغان و مبلغات و روحانیون اقدام کرده است.

وی از فعالیت 500 مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی در بستر فضای مجازی با هدف بیان فلسفه قیام عاشورا، اهداف امام حسین(ع) از قیام کربلا و همچنین پاسخ به شبهات خبر داد و افزود: این مبلغان و مبلغات کارگاه‌های پودمانی را طی کرده و از نظر فعالیت در بستر فضای مجازی تجربه لازم را دارند.

غلامی ادامه داد: دو روز قبل از آغاز ماه محرم با هدف ارتقای سطح اعتقادی و برگزاری یک عزاداری با شور همراه با شعور کارگاه‌های توجیهی با حضور اساتیدی از قم و تهران ویژه مسئولان هیئت‌های مذهبی، روحانیون، مداحان و فعالان فرهنگی و مذهبی برگزار می‎شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با یادآوری اینکه برنامه عزاداری هیئت‌های مذهبی در شهرها و روستاهای استان لرستان در قالب دسته‌جات سینه‌زن و زنجیرزن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، در رابطه با اعزام مبلغ و مبلغات ویژه محرم و صفر به مناطق مختلف استان لرستان، گفت: درخواست اعزام مبلغ در لرستان نسبت به سال قبل بین 15 تا 20 درصد رشد داشته است و در این راستا به سازمان تبلیغات اسلامی درخواست اعزام مبلغ را داده‌ایم که تا اول ماه مبارک رمضان تعداد مبلغان اعزامی ویژه استان لرستان مشخص خواهد شد.

غلامی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ماست، افزود: در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های ماه محرم همزمان با شیوع ویروس کرونا و به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همه دستگاه‌های اجرایی مسئول و مرتبط با ماه محرم هماهنگی لازم انجام شده است.

وی اظهار کرد: با همکاری خوب صداوسیمای مرکز لرستان نیز مقرر شده تا با تولید برنامه‌های محتوایی، هم‌افزایی و همکاری بیشتری از جانب مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام برگزاری مراسم ماه محرم در سطح استان ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha