دوره‌های آموزش تقویتی قرآن در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3987421
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
ویژه هیئت‌های مذهبی و مداحان؛

دوره‌های آموزش تقویتی قرآن در لرستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی تقویتی قرآن ویژه مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان استان همزمان با ایام محرم خبر داد.

دوره‌های آموزش تقویتی قرآن در لرستان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با تأکید بر لزوم تقویت آموزش‌های قرآنی مسئولان هیئت‌ها و مداحان استان، اظهار کرد: بخش مهمی از فعالیت هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان در حوزه روخوانی، روانخوانی قرآن و قرائت ادعیه از جمله دعای کمیل، دعای توسل زیارت عاشورا و دیگر ادعیه است که می‌طلبد در این راستا دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن در سطوح مختلف برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در سطوح مختلف برای تشکل‌های دینی و مذهبی استان را دارد، ادامه داد: در این راستا از ظرفیت اساتید مجرب هر شهرستان استفاده می‌شود.

جعفرپور در خصوص جزئیات دوره آموزشی تقویتی ویژه هیئت‌های مذهبی و مداحان استان لرستان، گفت: این دوره که شامل قرائت سطح یک، مفاهیم سطح یک و کارگاه سبک زندگی قرآنی مبتنی‌ بر سیره امام حسین(ع) است در ماه محرم برگزار خواهد شد که در این زمینه همکاری کارشناس تشکل‌ها و شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان می‌تواند کارگشا و مؤثر باشد.

انتهای پیام
captcha