برگزاری مسابقه «جدول کلمات متقاطع» با موضوع نماز و عید غدیر
کد خبر: 3986969
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
در لرستان؛

برگزاری مسابقه «جدول کلمات متقاطع» با موضوع نماز و عید غدیر

به‌مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیرخم مسابقه «جدول کلمات متقاطع» با موضوع نماز و عید غدیرخم در لرستان در حال برگزاری است.

برگزاری مسابقه «جدول کلمات متقاطع» با موضوع نماز و عید غدیربه گزارش ایکنا از لرستان، ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) استان لرستان به‌مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیرخم به برگزاری مسابقه جدول کلمات متقاطع با موضوع نماز و عید غدیرخم  اقدام کرده است.

این مسابقه با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان به‌ویژه جوانان و نوجوانان با مفاهیم و معارف غدیرخم و نماز و همچنین جذابیت و تنوع در نشر این معارف ارزشمند در فضای مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا ۱۰ مردادماه جاری فرصت دارند جهت شرکت در مسابقه و دریافت پاسخنامه به لینک setadnamazlorestan@ در پیام‌رسان ایتا، سروش و واتس‌آپ یا به دبیرخانه ستاد اقامه نماز به شماره ۰۹۰۳۶۵۲۶۹۵۰ پیام ارسال کنند.

به قید قرعه به ۱۰ نفر از کسانی که پاسخ‎های صحیح به سؤالات داده باشند کارت هدیه اهدا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه با شماره‌های ۰۶۶۳۳۳۲۶۰۲۰ و ۰۶۶۳۳۳۳۶۴۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha