بهره‌برداری از ساختمان خانه مطبوعات در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3986372
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

بهره‌برداری از ساختمان خانه مطبوعات در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان خانه مطبوعات به‌ زودی خبر داد.

بهره‌برداری از ساختمان خانه مطبوعات در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در نشست با برخی اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با موضوع برنامه ریزی برای روز خبرنگار، اظهار کرد: مراسم روز خبرنگار امسال با توجه به شرایط کرونایی به‌صورت حضوری و همچون سال‌های قبل برگزار نمی‌شود.

وی افزود: رسانه‌های استان در همه مناسبت‌ها بحران‌ها و رویدادهایی که در استان رخ داده اطلاع‌رسانی کردند و رسالت خود را به خوبی انجام دادند و در همه شرایط همگام با مردم و مسئولان پیش رفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روز خبرنگار برای اهالی رسانه جامعه هنری و فعالان فرهنگی روز بزرگی است و به همین خاطر در تلاش هستیم در شأن این روز بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

پیرسبزی بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در زمینه فرهنگ سازی هر جامعه حرف اول را بزنند و نقش مؤثری ایفا کنند.

وی با اشاره به ساختمان در حال ساخت فرهنگی و مطبوعاتی خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تلاش هستیم با توجه به قول‌های داده شده برای افتتاح و بهره‌برداری این ساختمان و در صورت تامین اعتبار لازم، ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، این ساختمان در موعد مقرر افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

همچنین، رضا خردمند، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست اظهار کرد: تنها تشکر رسمی شناسنامه دار وزارت ارشاد در حوزه رسانه‌ها، خانه مطبوعات است.

وی افزود: ملاک و معیار ما در ابعاد مختلف حوزه رسانه خانه مطبوعات است و هر نوع خدمات، حمایت و اقدامی در حوزه رسانه از این طریق انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، ۱۶۴ خبرنگار شامل ۱۴۹ خبرنگار اصلی و ۱۵ خبرنگار افتخاری عضو خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد هستند همچنین ۲۰۳ رسانه؛ نمایندگی ۱۴ خبرگزاری، ۱۰۹ پایگاه خبری، ۵ روزنامه استانی، ۴۵ روزنامه دارای پروانه نمایندگی، ۲۱ نشریه مکتوب و ۹ نشریه الکترونیکی برخط؛ رسمی و دارای مجوز مجازی و مکتوب در این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha