شرکت 200 قرآن‌آموز در کلاس‎های ترم تابستانه دارالقرآن نور خرم‌آباد
کد خبر: 3986124
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
مسئول دارالقرآن نور خبر داد:

شرکت 200 قرآن‌آموز در کلاس‎های ترم تابستانه دارالقرآن نور خرم‌آباد

مسئول دارالقرآن نور خرم‎آباد با اشاره به شرکت 200 قرآن‌آموز در کلاس‎های ترم تابستانه این دارالقرآن، گفت: این کلاس‎ها در رشته‌های حفظ قرآن ویژه دانش‎آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی تا متوسطه، روخوانی و روانخوانی جزء 30 قرآن ویژه خردسالان و دانش‎آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی و قواعد تجوید روخوانی و روانخوانی در حال برگزاری است.

شرکت 200 قرآن‌آموز در کلاس‎های ترم تابستانه دارالقرآن نور خرم‌آبادپریناز شرفی، مسئول دارالقرآن نور آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری کلاس‎های آموزش قرآن کریم ویژه ایام تابستان در این دارالقرآن، گفت: کلاس‎های ویژه ترم تابستانه از اواخر تیرماه امسال آغاز شده و تا آخر مردادماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: کلاس‎های آموزش قرآن ترم تابستانه دارالقرآن نور در رشته‌های حفظ قرآن ویژه دانش‎آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی تا متوسطه، روخوانی و روانخوانی جزء 30 قرآن ویژه خردسالان و دانش‎آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی و قواعد تجوید روخوانی و روانخوانی در حال برگزاری است.

شرفی با بیان اینکه محسن مریدی، پریناز و مریم شرفی و دهنوی از مربیان کلاس‎های تابستانه دارالقرآن نور هستند، ادامه داد: همچنین کلاس‌های آموزش تواشیح و احکام با حضور مربیان فتانه حاصلی و اعظم شایسته در این دارالقرآن در حال برگزاری است.

مسئول دارالقرآن نور ناحیه دو آموزش و پرورش خرم‎آباد با اشاره به شرکت 200 قرآن‌آموز در کلاس‎های آموزش قرآن ترم تابستانه این دارالقرآن، گفت: این کلاس‎ها به‌صورت مجازی در حال برگزاری است و قرآن‌آموزان به‌صورت محدود و در صورت نیاز برای رفع اشکال در دارالقرآن حضور می‎یابند.

شرفی با اشاره به تأثیر منفی کروناویروس بر آمار قرآن‌آموزان، نداشتن تجهیزات آموزشی به‌ویژه کامپیوتر را یکی از مشکلات این دارالقرآن ذکر کرد و گفت: بیشتر مواقع برای انجام کارهای دارالقرآن که نیاز به کامپیوتر و اینترنت است مجبور هستم به کافی‌نت بروم و یا با گوشی خودم کارها را پیگیری کنم.

انتهای پیام
captcha