مسابقه کتابخوانی «یادت باشد» و «پوتین قرمزها» در لرستان برگزار می‏‎شود
کد خبر: 3985963
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
با موضوع شهادت؛

مسابقه کتابخوانی «یادت باشد» و «پوتین قرمزها» در لرستان برگزار می‏‎شود

ستاد بزرگداشت کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «یادت باشد» و «پوتین قرمزها» ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌ علوم پزشکی لرستان کرده است.

مسابقه کتابخوانی «یادت باشد» و «پوتین قرمزها» در لرستان برگزار می‏‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان، ستاد بزرگداشت کنگره ملی شش هزار و 300 شهید استان لرستان با همکاری دفتر ستاد شاهد و ایثار گران و کانون‌های بسیج جامعه پزشکی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و کانون کتاب و کتابخوانی لرستان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از دو کتاب «یادت باشد» و «پوتین قرمزها» کرده است.

این مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار می‏‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‎توانند برای ثبت‌نام به واحدهای فرهنگی و دانشجویی، دفتر ستاد شاهد و ایثارگر، کانون‌های بسیج جامعه پزشکی مراجعه و یا از طریق ایدی تلگرامی به نشانی NRREPSRC  و @shakib ?_ Msd79  اقدام کنند.

زمان ثبت‌نام شرکت در این مسابقه کتابخوانی تا 25 مردادماه امسال و زمان برگزاری آزمون نیز یکم شهریورماه امسال  اعلام شده و مسابقه به‌صورت حضوری و چهارگزینه‌ای است و در پایان از 10 نفر اول برگزیده در هر دو عنوان کتاب تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha