ثبت‌نام ۱۰۰ زوج دانشجوی لرستان در طرح «همسفر تا بهشت» / ۳۱ شهریور؛ پایان مهلت ثبت‌نام
کد خبر: 3985927
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

ثبت‌نام ۱۰۰ زوج دانشجوی لرستان در طرح «همسفر تا بهشت» / ۳۱ شهریور؛ پایان مهلت ثبت‌نام

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به ثبت‌نام 100 زوج دانشجو در لرستان برای شرکت در دوره طرح ملی «همسفر تا بهشت»، گفت: مهلت ثبت‌نام تا ۳۱ شهریور ماه امسال اعلام شده است.

ثبت‌نام ۱۰۰ زوج دانشجوی لرستان در طرح «همسفر تا بهشت» / ۳۱ شهریور؛ پایان مهلت ثبت‌نامبه گزارش ایکنا از لرستان، دفتر نهاد رهبری در راستای رسیدن به اهدافی ازجمله ترویج ازدواج آگاهانه و آسان، اقدام به برگزاری طرح ازدواج دانشجویی در قالب طرح «همسفر تا بهشت» ویژه زوج‌های دانشجو کرده است.

این طرح شامل برنامه‌هایی از جمله سفر به مشهد مقدس، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی و برگزاری مسابقات متنوع است، این سفر زیارتی به حرم امام رضا(ع) در بازه‌های زمانی مختلف از اول تابستان تا پایان سال و کاملاً به صورت رایگان بوده و در هتل فدک‌الزهرا(س) به مدت دو شب و سه روز اقامت دانشجویان انجام می‌شود و هم‌چنین دوره‌های متنوع و مفیدی در این سفر برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

برای ثبت‌نام در این طرح باید حتماً یکی از زوجین دانشجو باشد و بازه زمانی عقدنامه برای ثبت‌نام‌کنندگان باید از یکم فروردین ۱۳۹۸ تا یکم شهریور ۱۴۰۰ باشد و زوجین جوان دانشجو برای ثبت‌نام دانشجویان باید از سایت Ezdevaj.nahad.ir اقدام کنند و دانشجویان بعد از ثبت‌نام، احراز هویت و گذراندن دوره مجازی می‌توانند از بازه زمانی اول تابستان تا پایان سال به صورت زوجی و انتخاب تاریخ سفر به زیارت امام رضا(ع) بروند.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان در بیست و چهارمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی با عنوان «همسفر تا بهشت»، گفت: در حال حاضر، بیش از صد زوج جوان دانشجوی لرستانی در سامانه ازدواج دانشجویی، ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد زوج‌های دانشجو در مقطع کارشناسی نسبت به سایر مقاطع، بیشتر است»، ادامه داد: تعداد ثبت‌نام کنندگان برای ازدواج دانشجویی در مقطع کارشناسی نسبت به سایر مقاطع، بیشتر است و دانشجویان تا ۳۱ شهریورماه امسال برای ثبت‌نام، فرصت دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، افزود: آیین ازدواج دانشجویی، هر سال برگزار می‌شد که از سال ۱۳۹۸ به‌دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف و تابستان امسال، نخستین دوره‌ آن پس از دو سال توقف، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مشهد برگزار شد.

 

انتهای پیام
captcha