طرح اوقات فراغت در اصلاندوز افتتاح شد
کد خبر: 3984434
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

طرح اوقات فراغت در اصلاندوز افتتاح شد

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز از برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی با عنوان «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های بسیج این شهرستان خبر داد.

طرح اوقات فراغت در اصلاندوز افتتاح شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین حسین‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز، ۲۵ تیرماه، از افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای طرح جوانه‌های صالحین، تحقق زنجیره تعلیم و تربیت در محله با محوریت مسجد و با رویکرد افزایش همبستگی و پیوستگی در امر تعلیم و تربیت و آگاه‌سازی و ترویج سبک زندگی و تحقق محله اسلامی و تولید محتوا است.

وی افزود: این طرح به منظور استفاده مطلوب از فرصت تابستان برای رشد و تعالی بسیجیان و اعضای گروه‌های صالحین، شناسایی و جذب افراد مستعد جهت عضویت در بسیج حفظ و انسجام گروه‌های تربیتی صالحین، تقویت نظام تربیتی صالحین، تقویت هویت و حلقه‌ها و نقش‌آفرینی آن در در فعالیت‌های پایگاه مقاومت، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین برای استفاده بسیجیان عادی، بسیجیان فعال و عموم نوجوانان و جوانان از رده سنی ۹ الی ۲۹ سال است، ادامه داد: این طرح در بخش‌های قرآنی، معارف اسلامی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، علمی، فرهنگی هنری، ورزشی، بصیرت سیاسی، عملیات و امداد و نجات، فضای مجازی، اردویی و مناسبتی برگزار می‌شود.

حسین‌زاده، به محورهای این طرح اشاره کرد و گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوانان، یکی از ویژگی‌های این طرح است.

وی آموزش نوجوانان و جوانان برای داشتن حضوری مؤثر و سالم در فضای مجازی و آشنایی با آسیب‌های آن را یکی دیگر از محورهای این طرح عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری، خاطر نشان کرد: برنامه‌های ساماندهی اوقات فراغت بسیج تنها ویژه فصل تابستان نیست و در همه ایام سال برای جذب و آموزش نوجوانان و جوانان شهرستان، برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌ایم.

حسین‌زاده، با اشاره به زمان برگزاری طرح جوانه‌های صالحین، تاکید کرد: طرح تابستانی اوقات فراغت بسیج تا پایان شهریورماه سال‌جاری، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha