آموزش 800 قرآن‌آموز در مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان
کد خبر: 3983921
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

آموزش 800 قرآن‌آموز در مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان

مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان گفت: در مدارس تخصصی حفظ قرآن مؤسسه حدود 200 دانش‌آموز دختر و پسر تحصیل می‌کنند و خود مؤسسه نیز 800 قرآن‌آموز دارد که نسبت به سال‌های قبل از شیوع کرونا، روندی کاهشی را نشان می‌دهد.

800 قرآن‌آموز در مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت مشغول فراگیری قرآن هستند

حسین خاکساری هرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان درباره برنامه‌های این مؤسسه، اظهار کرد: در طول سال، کارگاه‌ها و کانون‌هایی در زمینه حفظ، مفاهیم و قرائت برگزار می‌کنیم که این کارگاه‌ها در فصل تابستان نیز ادامه دارد و در کنار آن، با توجه به اینکه دانش‌آموزان در این فصل اوقات فراغت بیشتری دارند، برنامه‌ها و رشته‌هایی که با کارکرد مؤسسه سنخیت دارد، اجرا و فعال می‌شود.

وی افزود: از دو هفته پیش که وضعیت اصفهان قرمز شده است، طی ابلاغیه‌ای از ما خواسته‌اند که هیچ‌گونه برنامه و کلاس حضوری برگزار نکنیم و اگر همچنان این وضعیت ادامه‌دار باشد، برنامه‌های مؤسسه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، البته برنامه مسابقات و آزمون‌ها طبق روال هر سال در حال انجام است.

مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان بیان کرد: کار مؤسسه، آموزش قرآن و فعالیت‌های مرتبط با آن است و خارج از این‌ها، برنامه‌ای با عنوان اوقات فراغت برگزار نمی‌شود. در اوقات فراغت تابستان، همان کلاس‌ها برگزار می‌شود، به اضافه برخی کلاس‌های دیگر مثل خط و نقاشی برای خردسالان یا آموزش زبان انگلیسی و عربی و برنامه شاخصی خارج از روال فعالیت مؤسسه اجرا نمی‌شود.

خاکساری هرندی اضافه کرد: برای سال جاری، 800 قرآن‌آموز در مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت مشغول فراگیری قرآن هستند که نسبت به سال‌های قبل از شیوع کرونا، روندی کاهشی را نشان می‌دهد. دلیل آن نیز آموزش مجازی، احتیاط بابت شیوع کرونا و هزینه استفاده از اینترنت است. در مدارس تخصصی حفظ قرآن مؤسسه نیز حدود 200 دانش‌آموز دختر و پسر تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام
captcha